شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

خبر پاییزیه همدانی :-)
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برپایی جشنواره پاییزه برای نخستین بار در همدان خبر داد.
ریحان سروش مقدم ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر همدان و انجمن‌های میراث فرهنگی همدان با اشاره به هفته گردشگری اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته شده است.
وی از برگزاری جشنواره پاییزه در همدان خبر داد و افزود: همزمان با برپایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان جشنواره پاییزه همدان به مدت سه روز در همدان برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه علاوه بر برگزاری جشنواره پاییزه جشنواره‌های دیگری نیز در همدان برگزار خواهد شد، بیان داشت: برپایی جشنواره شیره پزی در مانیزان ملایر، جشنواره آلو در ملهمدره اسدآباد، جشنواره ترش و شیرین و جشنواره گردو از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری است.
سروش مقدم در ادامه سخنانش از افتتاح شبکه گردشگری همزمان با هفته گردشگری خبر داد و بیان داشت: با توجه به قول‌های گرفته شده این شبکه در همدان افتتاح می‌شود و پیگیر هستیم تا مستند هایی از همدان در هفته گردشگری از این شبکه پخش شود.
وی در ادامه افتتاح تاسیسات گردشگری مانند مجتمع گردشگری الماس ملایر و هتل زند ملایر را از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: رونمایی از لباس همدان با عنوان «لباس ماد» از برنامه‌های هفته گردشگری است.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه هشتمین اجلاس بین المللی حفاظت از بافت‌های تاریخی از ۲۸ شهریور ماه سال جاری تا هشت مهر ماه در همدان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های استان همدان برای توسعه گردشگری استفاده کرد.
سروش مقدم در بخش دیگر سخنان خود بر ضرورت تشکیل انجمن‌های میراث فرهنگی در استان همدان تاکید کرد و گفت: باید حساسیت مردم را در راستای حفظ آثار تاریخی برانگیخت و مردم را در این حوزه فعال کرد.
وی در ادامه افزود: فعالیت در حوزه میراث فرهنگی باعث حساس شدن مردم نسبت به میراث تاریخی و فرهنگی شده و مانع از حفاری‌های غیر مجاز در آثار تاریخی می‌شود و هدف از تشکیل انجمن میراث فرهنگی در استان نیز حفظ و حراست از سرمایه‌های ملت است.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان از تشکیل انجمن میراث فرهنگی در همدان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود دو هزار نفر در استان همدان عضو این انجمن شوند.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

حمید سجادی

حمید سجادی ﺳﻪشنبه 24 شهریور 94 - 14:27

خانومم همیشه با آلو قرمز و آلو زرد، الوچه درست میکنه و واقعا محشر میشه. جا داره از همین تریبون ازشون تشکر کنم

فاطیما راد

فاطیما راد ﺳﻪشنبه 24 شهریور 94 - 22:15

به به شیره همدان عالیه

فاطیما راد

فاطیما راد ﺳﻪشنبه 24 شهریور 94 - 22:15

دوستان شیره و گل گاو زبان رو با هم امتحان کنید حتما

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]