هتل لوتوس فرندلی

هتل لوتوس فرندلی

کشور تایلند دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است و هر ساله گردشگران بسیاری به طمع بهره مندی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری این کشور بی نظیر پا به تایلند می‌گذارند. کشور تایلند در کنار جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار خود هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری را نیز برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی خود فراهم نموده است.
یکی از بهترین هتل‌های درجه سه ستاره این کشور در شهر سامویی تایلند واقع شده است. این هتل که لوتوس فرندلی (Lotus Friendly Hotel) نام دارد در محلی نزدیک به ساحل چاونگ واقع شده است و تنها ۲ دقیقه پیاده روی تا این ساحل زیبا و رویایی فاصله دارد.
اتاق‌های این هتل امکانات بسیاری را داراست که از آن جمله می‌توان به محل نشیمن، تهویه مطبوع و بالکن خصوصی به همراه تلویزیون کابلی، یخچال، وای فای رایگان و همچنین یک حمام متصل با دوش اشاره نمود.
این هتل همچنین مجهز به یک رستوران بی نظیر و زیباست که انواع غذاهای بین المللی و محلی را به صورت ارگانیک برای شما طبخ می‌نماید. اما در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از رستوران‌های بسیار دیگری که در این محدوده و در کنار ساحل زیبای چاونگ قرار گرفته اند استفاده نموده و به صرف یک غذای لذت بخش در دل طبیعت بکر سامویی بپردازید.
میز تور این هتل قادر است امکانات گردشگری بسیار خوب و مناسبی را برای شما فراهم نموده و لحظات لذت بخشی را برای شما و خانواده تان فراهم نماید. همچنین این هتل تا ترمینال کشتی رانی کوه فانگان ۲۰ دقیقه و تا ترمینال کشتی رانی سراتانی ۳۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد. همچنین فاصله هتل فرندلی تا فرودگاه بین المللی سامویی ۳ دقیقه رانندگی فاصله دارد.
هتل لوتوس فرندلی
هتل لوتوس فرندلی
هتل لوتوس فرندلی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]