بازارهای آخر هفته پوکت

بازارهای آخر هفته پوکت

بازار آخر هفته‌ی پوکت که میان مردم محلی به بازار ناکا معروف است، در امتداد جاده‌ی چائو فا وست و با فاصله‌ی کمی از شهر پوکت قرار دارد. این بازار که به فستیوال مرکزی نیز نزدیک است، پر از اجناس مختلف مثل انواع اجناس دست دوم، سوغات، وسایل دزدان دریایی و غذا‌های محلی خوشمزه است.
این بازار به دو قسمت سر پوشیده و سر باز تقسیم شده است. در قسمت سر پوشیده اجناس دست دوم زیادی از جمله انواع شلوار جین، تی‌شرت و دیگر چیز‌ها وجود دارند که اصلا به نظر نمی‌رسد قبلا استفاده شده‌اند. همچنین در این بازار اجناس زیادی مثل انواع تصاویر و کنده‌کاری‌هایی که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند، بسیار به چشم می‌خورد.
در قسمت جدید، همان‌طور که جلو می‌روید، غرفه‌هایی پر از اسباب بازی‌ها، گوشی‌های موبایل، انواع اجناس الکترونیکی، سی‌دی و دی‌وی‌دی، کیف و کفش، انواع جواهرات و بدلیجات، ساعت، لباس و حتی وسایل آشپزخانه جلویتان سبز خواهد شد.
سمت راست ورودی اصلی این بازار، قسمت مخصوص به غذا است. اگر گرسنه باشید می‌توانید انواع غذا‌های مختلف مثل ذرت‌های جوشیده شده در کره، سوسیس‌های سرخ شده و تند، مرغ سوخاری، انواع میوه‌ها و حتی حشره‌های سرخ شده را تهیه کنید.
بازارهای آخر هفته پوکت
بازارهای آخر هفته پوکت
بازارهای آخر هفته پوکت
بازارهای آخر هفته پوکت

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]