4 جمله ای که از شنیدن آن در طول سفر بیزارید

4 جمله ای که از شنیدن آن در طول سفر بیزارید

برخی از عبارات و جمله هایی وجود دارند که هر مسافر با شنیدن آن در طول سفر ضربه روحی می خورد و به هم می ریزد مثل : "نام شما را در لیست رزرو هتل نمی بینم ".
جملاتی که نمی خواهید در طول سفر بشنوید
در اینجا کارهایی را که در مقابل شنیدن هر کدام از این جملات در طول سفر باید انجام دهید برای شما لیست کرده ایم :

با عرض پوزش پرواز شما تاخیر دارد/ کنسل است
رزرو هتل
به محض اینکه وضعیت پروازتان تغییر کند می پرید تا واکنش لحظه ای نشان دهید که این اشتباه است. حتی اگر تاخیر طولانی برای پروازتان چیزی است که شما را بسیار ناراحت کرده و از شنیدنش نفرت دارید باز هم این نکته را در نظر بگیرید : " دانایی، قدرت است". این می تواند به شما در امتیاز گرفتن برای سایر پروازها کمک کند و فرصت بهتری بدهد تا بتوانید پرواز خود را تغییر دهید. بنابراین فراموش نکنید که شما تلفن ایرلاین خود را همراه داشته باشید تا بتوانید سریعا اقدام صحیح را انجام دهید.

اتاق شما هنوز آماده نیست
رزرو هتل
در دنیای ایده آل شما هر زمان که به هتل خود برسید اتاقتان آمده است و اهمیت ندارد زود یا دیر. اما در واقعیت احتمال دارد مجبور باشید زمانی را منتظر بمانید. مخصوصا اگر در زمان های شلوغی و مناسبت های خاص به شهرهای توریستی همچون کیش سفر کرده و اقدام به رزرو هتل در کیش می کنید احتمالا ظرفیت هتل شما تکمیل است و برای نظافت و آماده سازی اتاقتان لازم است تا مدتی منظر بمانید و یا چمدان و وسایل خود را تحویل بدهید تا بتوانید از امکانات هتل مثل رستوران، سالن بدنسازی و... استفاده کنید.
اگر در تحویل اتاقتان تاخیر صورت گرفت بدون شک باید از هتل تقاضای جبران کنید. این درخواست می تواند به صورت تخفیف مالی، تاخیر در تحویل اتاق در زمان خروج و یا گرفتن وعده غذایی رایگان باشد.

ما چمدان شما را گم کرده ایم
رزرو هتل
تماشای نقاله حمل بار بدون چمدان شما صحنه هولناکی برای شروع یا پایان یک سفر است. اما ترسناک تر از آن شنیدن این جمله از شرکت هواپیمایی است که متاسفانه ما چمدان شما را گم کرده ایم. در این شرایط قبل از خروج از فرودگاه باید حتما ادعای خود را مطرح کرده و شرکت هواپیمایی موظف است ظرف چند روز هرجا که باشید چمدانتان را به شما تحویل دهد. اما فراموش نکنید رسید وسایلی که در این مدت مجبور به خرید آنها شده اید پیش خود نگه دارید چرا که می توانید هزینه آن را از ایرلاین مربوطه دریافت نمایید.

نام شما را در لیست رزرو هتل نمی بینم

فرض کنید برای یک سفر تجاری اقدام به رزرو هتل در تهران نموده و پس از رسیدن به هتل مسئول رزرواسیون شما را با این جمله غافلگیر می کند : نام شما در لیست رزرو نیست! در شرایطی که برای قرارهای کاری خود بسیار عجله دارید و زمان برای شما بسیار محدود است شنیدن این جمله به شدت روز شما را خراب می کند. بنابراین هیچ وقت فراموش نکنید پیش از سفر حتما از تاییدیه و واچر هتل، قطار یا هواپیما خود پرینت بگیرید، تنها راه اثبات صحبت شما در این مواقع مستندات خواهد بود.

4 جمله ای که از شنیدن آن در طول سفر بیزارید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]