شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

گردشگران به پاشون به این آبشار میرسه زیرآب آبشار میرند تا گرمای راه ار خودشون دور کنند، اما آب آنقدر سرده که بعد از کمی مقاومت و گرفتن چند تا سلفی به آفتاب پناه می‌برند.اینجا کجاست؟ بخونید:
آبشار شاهاندشت در 80 کیلومتری جاده هراز از راه آمل به تهران در منطقه لاریجان و در سمت چپ جاده قرار دارد. منطقه ییلاقی خوش آب و هوای «شونا دشت»، «شونه دشت» و بالاخره «شاهاندشت» بر فراز ارتفاعات البرز قرار گرفته است. شاهاندشت با ارتفاع 51 متر بزرگترین آبشار استان مازندران و دومین آبشار بلند ایران از نظر ارتفاع است. مسیر فرعی شاهاندشت از جاده هراز خاکی است و بسیاری از تورهای گردشگری، طبیعت این منطقه را برای تفریح یک روزه انتخاب می‌کنند. درختان گردوی این منطقه ریشه‌هایی محکم و تنیده در خاک دارند و بارشان زیاد است.
آب آبشار بسیار سرد است و باد آن را به هر طرف پرت می‌کند و اگر بخواهید با فاصله زیاد از کنارش رد شوید باز هم تنه‌تان به قطرات آب می‌خورد.
در طول مسیر تنها یک سفره خانه سنتی وجود دارد که تخت‌هایی برای رفع خستگی دارد و قلیان، چای، بستنی و نوشیدنی سرو می‌کند. نگرانی پول نقد را هم نداشته باشید چون این سفره‌خانه مجهز به دستگاه کارت خوان است. در طول مسیر مشکل آنتن دهی تلفن همراه هم ندارید.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

زینب خوشرو

زینب خوشرو جمعه 2 مرداد 94 - 14:04

غلط املایی یکم اولش زیاده ولی آبشار عالیه

مهدی عبادلو

مهدی عبادلو جمعه 2 مرداد 94 - 14:13

ممنون جالب بود

مهدی عبادلو

مهدی عبادلو جمعه 2 مرداد 94 - 14:48

دلم میخواد برم. رفت تو لیست برنامم

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]