برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در موزه باغ هرندی کرمان

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در موزه باغ هرندی کرمان

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در موزه باغ هرندی کرمان خبر داد.
وی زمان برگزاری مسابقه گفته شده را ۲۸ آبان ماه عنوان کرد و گفت: داورانی از فنی و حرفه ای بر برگزاری این مسابقه نظارت دارند.
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با برگزاری چنین برنامه‌هایی ظرفیت‌های فرهنگی و سنتی این دیار به نمایش گذاشته می‌شود.
ابراهیم نژاد ادامه داد: همچنین نمایشگاه صنایع دستی در حاشیه این جشنواره با حضور ۳۰ هنرمند از استان‌های کرمان، همدان، زنجان، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان و یزد برگزار می‌شود.
وی از ارائه صنایع دستی استان‌های گفته شده در ۳۰ غرفه خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۲۸ آبان ماه تا پنجم دی ماه دایر خواهد بود.
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه صبح‌ها ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ است.
ابراهیم نژاد گفت: همچنین برنامه‌های فرهنگی مانند پرده خوانی، نقاشی کودکان و سرودهای محلی در حاشیه این نمایشگاه اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در مسابقه آشپزی هستند به واحد مردم شناسی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان واقع در باغ موزه هرندی و سایت www.Ganjinekala.com مراجعه و یا با شماره تلفن شماره تلفن ۰۹۱۳۳۴۳۱۳۱۷- ۳۲۴۵۰۵۵۲ تماس حاصل کنند.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در موزه باغ هرندی کرمان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]