آنکارا پارک

آنکارا پارک

آنکارا پارک شهربازی آنکارا است که به تازگی افتتاح شده . این شهربازی دارای اسباب بازیهای متنوعی ست که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جذاب است . پارک شامل ۱۲۱۷ اسباب بازی بزرگ و کوچک است . البته برای استفاده چهارفصل از این پارک ، برخی از اسباب بازیها در زیر ۱۰ چادری که برای این اسباب بازیها در نظر گرفته شده ، قرار دارند .
بزودی بزرگترین باغ وحش خاورمیانه در آنکا پارک افتتاح خواهد شد که مجهز به بیمارستان حیوانات نیز می‌باشد . در شهربازی بزرگ آنکارا ترن هوایی به طول ۸۷۰ متر و ارتفاع ۳۵ متر وجود دارد که یکی از مهیج‌ترین ترن‌های هوایی دنیاست .
همچنین چرخ فلک آن یکی از بزرگترین چرخ فلک‌های دنیاست . مجسمه‌های بکار برده شده در این پارک بسیار زیبا و عظیم الجثه هستند . مجسمه غول پیکر دایناسور آنکا پارک آنکارا ، با ۷۰ متر ارتفاع در کتاب گینس (رکوردهای جهانی ) ثبت شده است . این پارک از جاهای دیدنی ترکیه است که بازدید از آن ، به یادماندنی خواهد بود .
نگران تردد در این شهربازی بزرگ آنکارا نباشید . وسایل حمل و نقل عمومی شما را در پارک می‌چرخانند و می‌توانید در کنار اسباب بازی و یا محل دلخواه تان پیاده شوید .طبق پیش بینی‌ها بزودی این پارک به یکی از مهم‌ترین تفریحات ترکیه تبدیل خواهد شد .
آنکارا پارک
آنکارا پارک

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]