مجموعه تاریخی آقازاده ابرکوه

مجموعه تاریخی آقازاده ابرکوه

ابرکوه ، گوهر کویر
در مرکز سرزمین ایران،کهن شهری وجود دارد که از هزاران سال درخشندگی و دیرینگی تمدن ایرانیان نشانه هایی در بر دارد و آوای زیبای مظاهر تاریخش گوش هر علاقه مندی را نوازش می‌دهد.
این شهر در طول زمان‌های گذشته که محل تلاقی سه ایالت، فارس، اصفهان و یزد بوده و سوابقش حکایت از آن دارد که، از فرهنگ و هنر هر سه دیار بهره‌ها برده، و مفاخر، مشاهیر و بزرگان نیز تاج افتخاری بر سر فرهنگ تمدن ایالات و ولایات همجوار بوده اند.
ما برای شناساندن این کویر پر گوهر با ایجاد اماکن اقامتی سنتی و زیبا و ارائه تجهیزات مطلوب برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر ایرانگردان و جهانگردان ، سعی داریم شرایطی را فراهم کنیم تا همه با خاطره ای خوب ، از این گوهر کویر یاد کنند.
به ابرکوه خوش آمدید...
مجموعه تاریخی آقازاده ابرکوه
هر فرد علاقه مند و آشنا به هنر معماری، مردم شناسی و شیوه زندگی ایرانیان اصیل، با دیدار مجموعه تاریخی آقازاده ابرکوه، شگفت زده، تحسین و تمجید صاحبان خوش سلیقه و معماران هنرمند و حاذق آن منازل را برانگیخته خواهد کرد، معماری پرشکوه و موزون ، به خدمت گرفتن عناصر و مصالح طبیعی برای ایجاد بستری مناسب برای یک عمر زندگی توام با آرامش، طراحی و اجرای منحصر به فرد خانه هایی را موجب شده است که با بهسازی جدید به مجموعه تاریخی آقازاده ابرکوه موسوم شده است.
مجموعه تاریخی آقازاده ابرکوه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]