ساده سفر کنید تا بیشتر لذت ببرید

ساده سفر کنید تا بیشتر لذت ببرید

اگر یه کم دقت کنید، کسانی که از سفرهاشون لذت می‌برن و بیشتر از شما به اینور و اونور سفر می‌کنند، چمدونی همراهشون نیست. همه وسایل رو توی یک کوله پشتی جا دادن و به راحتی حرکت می‌کنن. حالا چطوری میشه همه‌ی وسایل مورد نیاز رو توی یه کوله پشتی جا داد؟
۱- سفرتون رو در گوشی موبایلتون برنامه ریزی کنید
اگر کامپیوتر شخصی اونقدرها هم براتون حیاتی نیست، می‌تونید خیلی راحت اپلیکیشن‌های لازم برای سفر رو روی موبایلتون بریزید و لپتاپتون رو توی خونه بگذاربد.
۲-کفش مناسب انتخاب کنید
توی انتخاب کفش، معمولا زیادی آینده نگر میشیم و یک جفت کتونی، یک جفت صندل و یک جفت بوت با خودمون میبریم. مشکلی نیست، اما به حتمال خیلی زیاد دو تا از کفش‌ها رو استفاده نشده برمیگردونید. پس متناسب با جایی که می‌رید، یک جفت کفش مناسب بردارید و بدون وزن و حجم اضافی سفر کنید.
۳-بعضی وسایل رو می‌شه خرید
بعضی وسایل هستن که توی خونه دارید و فکر می‌کنید بردنشون می‌تونه بی ضرر باشه. خب نیست. بردن یک دسته تیغ با ۶ تا تیغ اضافی، چتر، دمپایی ، جعبه دستمال کاغذی و … می‌تونه وزن کیف شما رو خیلی بیشتر کنه در صورتی که دمپایی و چتر و تیغ یکبار مصرف و یا خیلی ارزون، همه جا پیدا می‌شه.
۴- لباس مناسب رو انتخاب کنید
اگر یه کم دقت کنید می‌تونید لباس هایی رو انتخاب کنید که شستنشون با دست آسون باشه و نیازی به عوض کردنشون بطور روزانه نباشه. مثلا شلوار جین رو می‌تونید یک هفته بدون شستن هم بپوشید ولی شلوار کتان رنگ روشن رو نمی‌تونید.
۵- سوغاتی
گرفتن سوغاتی یکی از رسم‌های خوب و دوست داشتنی سفره. اینکه در شهرها و کشورهای دیگه به فکر خانواده و دوستان باشید خیلی مهمه ولی بعضی سوغاتی‌ها می‌تونه خیلی دست و پا گیر باشه. می‌تونید سوغاتی‌های کوچک و یادگاری رو انتخاب کنید .

منبع:آسمونی
ساده سفر کنید تا بیشتر لذت ببرید
ساده سفر کنید تا بیشتر لذت ببرید
ساده سفر کنید تا بیشتر لذت ببرید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]