هتل کنکورد لارا

هتل کنکورد لارا

هتل کنکورد واقع درمحبوب‌ترین مکان در ساحل لارا می‌باشد. هتل کنکورد در ساحل باشکوه لارا، که از نظر پاکیزگی و ایمنی برنده جایزه Blue Flag شده است، در شرق آنتالیا و در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع است. شما می‌توانید در عرض 20 دقیقه از طریق وسائل حمل و نقل عمومی، سرویس شاتل خصوصی که از سوی هتل ارائه می‌شود و یا با تاکسی به شهر آنتالیا برسید.
معماری هتل و طراحی اتاق‌ها برای اینکه انتظارات میهمانان را که دارای سلایق و نیازهای مختلف هستند، در سطح بالاترین استانداردها برآورده نمایند دارای گوناگونی فراوانی هستند. علاوه بر اتاق‌های استاندارد، این هتل دارای سوئیت، اتاق‌های خانوادگی و سوئیت رویال نیز می‌باشد.
سالن‌های بازی : سالن بولینگ Strike شما به لذت بردن از بولینگ و بیلیارد دعوت می‌نماید. همچنین سالن بازی هتل مجموعه گسترده‌ای از ماشین‌های بازی را ارائه می‌نماید تا شما و کودکان‌تان را سرگرم نگهدارد.

ورزش‌های آبی : سرویس‌های پولی: جت‌اسکی، چتربازی با قایق‌موتوری، قایق موزی، رینگو، کته‌مرن (داشتن گواهینامه برای استفاده از کته‌مرن الزامی است)، آموزش خصوصی (کلاس‌های کته‌مرن، ویندسرفینگ و گواهینامه‌های مربوطه، کلاس‌های اسکی روی آب و ویک‌بوردینگ)

سرویس‌های رایگان: کانو، دوچرخه دریایی، ویندسرفینگ (داشتن گواهینامه الزامی است)

بدن‌سازی : مرکز بدن‌سازی هتل واقع در طبقه دوم Carpe Diem Spa خدمات خود را برای میهمانان ارزشمند خود از ساعت 8 الی 20 با تجهیزات گوناگون خود ارائه می‌نماید.

آموزش غواصی : از شما دعوت می‌کنیم همراه با غواصان حرفه‌ای ما به دنیای جادویی زیر دریا بروید. در طول تابستان، می‌توانید با شرکت در یک غواصی آزمایشی رایگان، شرکت در کلاس‌های آموزشی غواصی و تورهای اسنورکلینگ، به تعطیلات خود مقداری هیجان اضافه کنید. گواهینامه غواصی در پایان دوره آموزشی غواصی به شما اعطا خواهد شد. چنانچه قبلاً گواهینامه غواصی حرفه‌ای خود را دریافت نموده‌اید، مسئولین مربوطه میتوانند شما را در زمینه یک برنامه غواصی مناسب راهنمایی نمایند.

تنیس : زمین‌های تنیس هتل در تمام طول تابستان با حضور مربی تنیس آماده ارائه خدمات می‌باشد.
هتل کنکورد لارا
هتل کنکورد لارا
هتل کنکورد لارا
هتل کنکورد لارا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]