لاویج مازندران

لاویج مازندران

لاویج یکی از دهستان‌های شهر چمستان نور در استان مازندران می‌باشد که در پای سلسله جبال البرز قرار دارد و دارای موقعیت پای کوهی است. روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد.در بدو ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود.
روستایی ییلاقی "لاویج”، یکی دیگر از نقاط دیدنی و جذاب این منطقه است که از پر طرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که با توجه به این که جاده چمستان به لاویج از پارک جنگلی کشپل می‌گذرد و از میان جنگل عبور می‌کند به همین دلیل فضای دلپذیری را برای گردشگران فراهم می‌سازد و هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.
یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی لاویج آبشار "حرام او” است با مقدار فراوان آب که از دل زمین به بیرون می‌ریزد در مسیر جاده چمستان به لاویج قرار دارد و دارای آب خنک و گوارایی است و همیشه پذیرای جهانگردان زیادی در مسیر جاده می‌باشد و دارای عناصر فضایی کوه و جنگل می‌باشد. این آبشار دارای امکانات پذیرایی و تفرجگاهی بسیار زیبایی برای مهمانان عزیز می‌باشد.


لاویج مازندران
لاویج مازندران
لاویج مازندران

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]