قلعه دراکولا

قلعه دراکولا

قلعه بران رومانی یا قلعه دراکولا هماخن قلعه ای است که داستان‌های ترسناک دراکولا از آن نشأت گرفته است. دراکولا شخصیتی واقعی در تاریخ کشور رومانی بوده که در اصل، کنت دراکولا نام داشته و سابقه وحشتناکی در شکنجه بردگان و مردم بی گناه دارد و تاکنون فیلم‌ها و داستان‌های زیادی درباره زندگی وی ساخته و نوشته شده است.
او در زمان زندگی خود، به قدری در آزار زیردستان و کشتن بی گناهان دست داشت که مردم اروپای شرقی در مورد او کم کم شروع به ساختن داستان هایی آمیخته با افسانه‌های غیرقابل باور کردند و اینچنین دراکولا شهرتی جهانی به عنوان یک موجود منفور و شیطانی پیدا کرد.
شهرت این منطقه، پس از ساخت فیلم مشهو ردراکولا کسب شد و پس از اکران این فیلم بود که مردم در سطح جهان از وجود این قلعه‌ها باخبر شدند و بازدید از محل زندگی شخصیت ترسناک این فیلم، به عنوان یک نام گردشگری بین مردم محبوبیت یافت.
قلعه بران در سیگیشوآرا ا(Sighisoara) واقع است. این شهر که مربوط به قرن 12 است یکی از زیباترین و حفاظت شده‌ترین شهرهای قرون وسطی است. سیگیشوآرا یک میراث جهانی محسوب می‌شود و در آن تعداد زیادی برج‌های بزرگ، کلیساهای زیبا و خانه هایی را که در طول خیابان‌های سنگفرش شده است، می‌بینید.
قلعه دراکولا
قلعه دراکولا
قلعه دراکولا
قلعه دراکولا
قلعه دراکولا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]