هتل لوکس و دیدنی لومریدین

هتل لوکس و دیدنی لومریدین

هتل 5 ستاره لومریدین پوکت (Le Meridien Resort) واقع در منطقه کارون (Karon) در پوکت (تاینلد) میباشد. این هتل زیرمجموعه هتلهای زنجیره ای StarWoods hotels میباشد و به عنوان یکی از شیک‌ترین و گرانترین هتل‌های پوکت شناخته می‌شود. این هتل دارای 417 اتاق و 54 سوییت لوکس میباشد. فاصله این هتل تا ساحل پاتونگ در حدود 5 کیلومتر میباشد.
این هتل که از وجود یک ساحل خصوصی و مناظر زیبای ساحلی بهره مند است، دارای استخر بزرگی در فضای باز، سالن ورزشی و 10 رستوران و کافه می‌باشد.تمام اتاق‌ها دارای مساحتی وسیع و مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت 37 اینچ، بالکن خصوصی و کف چوبی می‌باشند و سبکی تایلندی دارند. چای/قهوه ساز، وای فای رایگان و حوله از دیگر امکانات هر اتاق می‌باشد.
اطراف این هتل را جنگل‌های وسیع گرمسیری احاطه کرده اند. این هتل حدود 5 کیلومتر با ساحل پرتحرک پاتونگ، 15 کیلومتر با زمین گلف، 20 کیلومتر با معبد چالونگ، محل شکار و زمین بازی پینت بال فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پوکت هم 45 دقیقه با ماشین تا هتل فوق فاصله دارد.
با وجود یک باشگاه پرورش اندام، زمین تنیس و اسکوآش، حفظ استیل ورزشی در این هتل کار بسیار ساده ای است. از دیگر مزایای آن، امکانات ورزش‌های آبی، نگهبان در و کلوپ کودکان می‌باشد. همه روزه باربیکیو در ساحل آماده و در دسترس است و غذاهایی از صید روز تهیه می‌شود. می‌توانید پیتزاهای لذیذ ایتالیایی را نیز در لافیاما سفارش دهید. یک رستوران ژاپنی و کافه‌ی ساحلی هم تدارک دیده شده است.
هتل لو مریدین جز برترین و پرامتیاز‌ترین هتل‌های پوکت میباشد و بر اساس 1335 نقد و بررسی انجام گرفته توسط کاربران وب سایت TripAdvisor.com بیش از 84% کاربران اقامت در هتل را به دیگران توضیه نموده اند.
هتل لوکس و دیدنی لومریدین
هتل لوکس و دیدنی لومریدین
هتل لوکس و دیدنی لومریدین
هتل لوکس و دیدنی لومریدین

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]