مینی سیام کجاست؟

مینی سیام کجاست؟

مینی سیام پارکی در تایلند است که در قسمت پاتایا واقع شده است. بسیاری از توریست‌ها به این علت به دیدار این پارک می‌روند که در آن از ماکت‌های شهر و کشورشان استفاده شده است.در واقع مینی سیام، بیشتر جاذبه‌های گردشگری دنیا را به صورت مینیمال طراحی کرده و نگهداری می‌کند. سیام در گذشته نام تایلند بوده است.از جمله ماکت‌های زیبای این مخل می‌توان به برج ایفل، کاخ کرملین، کاخ الیزه، برج پیزا، طاق نصرت، کاخ پادشاهی تایلند اشاره کرد. حتی آثار باستانی تخت جمشید هم برای طراحان مهم بوده است. در این میان تنها خود هنرمندان تایلندی بدون کمک از دیگر کشورها اقدام به طراحی و ساخت کرده اند.
بیش از صد مکان تاریخی دنیا به صورت مینیمال در این مکان نگهداری می‌شود که می‌توانید با یک گردش عصر گاهی از تمامی آن‌ها دیدن کنید و حتی برای سفر بعدی تان تصمیم بگیرید.
از جمله امکانات و جاذبه‌های گردشگری که می‌توانید در تایلند آن‌ها را ببینید که برخی در نزدیکی ماکت‌های پارک مینی سیام هستند می‌توان به وحش ببرها، موزه ریپلی، موزه هنری بطری‌های شیشه ای، معبد چای مونگخون، باغ استوایی نانگ نوچ، دنیای زیر آب، خانه مقدس حقیقت، دهکده فیل‌ها اشاره کرد.
مینی سیام کجاست؟
مینی سیام کجاست؟
مینی سیام کجاست؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]