سفر جادویی به بام سحرانگیز گردشگری ایران

سفر جادویی به بام سحرانگیز گردشگری ایران

ر حالی که هوای گرم همراه با غبار در برخی از شهرها دمار از روزگار مردم درآورده است این روزها اردبیل به عنوان بام سحرانگیز گردشگری ایران، با هوای خنک و مناظر بی‌نظیر خود مقصد سفرهای جادویی برای گردشگران است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی این روزها اکثر شهرهای استان اردبیل به مقصد گردشگران تبدیل شده است که به نظر می‌رسد شرایط فراهم شده با جذابیت‌های بی‌نظیر و توانمندی‌های منحصربه فرد به همراه توسعه زیرساخت‌ها فضایی را مهیا کرده تا شهر اردبیل میزبان گردشگرانی باشد که از هر چهار گوشه کشور دیار سبلان را انتخاب کرده و آماده حضور در این سرزمین سحرانگیز هستند.
در روزهای گرم تابستان که دمای هوای در برخی شهرها به 40 درجه رسیده است هوای خنک و دلپذیر اردبیل لذت سفر را دو چندان کرده و گویی عده‌ای از مسافران و گردشگران پای به بهشت روی زمین می‌گذارند تا از آب و هوای خنک، غذاهای لذیذ محلی، ابنیه‌های فاخر، صنایع دستی بی‌نظیر، آب‌های گرم و اقامتگاه‌های متعدد در شهر بام گردشگری ایران، اردبیل بیشتر لذت برده و از این شرایط استفاده کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این زمینه گفت: ما سال گذشته تجربه حضور 9 میلیون گردشگر و مسافر را در فصول مختلف به مقصد اردبیل شاهد بودیم.
کریم حاجی‌زاده ادامه داد: امسال نیز در این چهار ماه گردشگران بی‌شماری به مقاصد مختلف وارد استان اردبیل شدند تا از مجموعه زیبایی‌ها و ظرفیت‌های عظیم این استان برای اقامت شایسته و ممتاز استفاده کنند.
وی گفت: ییلاق ایران با هوای خنک در یک هفته اخیر میزبان گردشگران از شهرها و مناطق مختلف بوده به طوری که انتظار می‌رود هموطنانمان تا پایان تابستان بخشی از فرصت سفر و گردشگری خود را برای حضور در اردبیل اختصاص دهند که دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بیشمار است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: ما سومین استانی هستیم که بیشترین واحدهای اقامتی را داریم و از نظر تعداد تخت نیز در بین استان‌ها رتبه پنجم متعلق به اردبیل است که با این شرایط فراهم شده به نظر می‌رسد کمتر گردشگری است که نتواند از فضای اقامتی مناسب و همچنین تفریحات سالم بی‌نصیب باشد.
آری این روزها از گردنه حیرت‌انگیز حیران گرفته تا دامنه‌های سبلان و پیست اسکی آلوارس و از آب‌های گرم مشگین‌شهر و سرعین و کوثر گرفته تا طبیعت بکر و هوای خنک و انواع پذیرایی‌های طبیعی فرصتی استثنایی برای گردشگران تابستانی فراهم کرده تا از سرزمین جادویی بام سحرانگیز گردشگری ایران استان اردبیل بازدید کرده و از بهترین امکانات و فضای فراهم شده بهره بگیرند.





سفر جادویی به بام سحرانگیز گردشگری ایران
سفر جادویی به بام سحرانگیز گردشگری ایران
سفر جادویی به بام سحرانگیز گردشگری ایران

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]