زیباترین ساحل مدیترانه

زیباترین ساحل مدیترانه

ساحل آمالفی یکی از زیباترین مناطق توریستی جهان است که معماری آن شباهت زیادی به ماسوله خودمان دارد با این تفاوت که آمالفی علاوه بر بنا شدن بر روی کوه، دارای نوار ساحلی هم هست و این موضوع سبب شده است که یکی از برترین مقاصد گردشگری خانوادگی توسط سایت نشنال ژئوگرافیک معرفی شود.
ساحل آمالفی یک شهر ساحلی در ساحل جنوبی شبه جزیره سورنتین در استان سالرنو در جنوب ایتالیا است. ساحل آمالفی مقصد توریستی محبوب برای منطقه و ایتالیا محسوب می‌شود که هزاران نفر از گردشگران را در سال به خود جذب می‌کند.
در طول قرن دهم و یازدهم این شهر یک دوک نشین مستقل بوده است. بعد توسط ایالت سالرنو تحت کنترل درآمد پس از وحدت ایتالیا آمالفی بر روی صنعت گردشگری تمرکز کرد تا در سال ۱۹۹۷، ساحل آمالفی به عنوان میراث جهانی یونسکو به عنوان چشم انداز فرهنگی برگزیده شد.
ساحل آمالفی دارای آب و هوای گرم مدیترانه ای و یک نوار ساحلی زیبا به طول ۴۰ کیلومتر است. در این منطقه صنایع محلی مانند سرامیک سازی بسیار مورد اقبال گردشگران قرار می‌گیرد.
این منطقه از مناطق مورد علاقه ثروتمندان جهان است که برای تعطیلات آمالفی را انتخاب می‌کنند. فضای روستایی در کنار چشم انداز بسیار زیبای این شهر از دریای مدیترانه از مهمترین دلایل انتخاب این گردشگران است.
گفته می‌شود مردم بومی آمالفی از جمله پر عمر‌ترین مردم دنیا هستند که تغذیه سالم مدیترانه ای در این امر نقشی به سزا دارد.
زیباترین ساحل مدیترانه
زیباترین ساحل مدیترانه
زیباترین ساحل مدیترانه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]