پایتخت سافاری دنیا

پایتخت سافاری دنیا

سفر به نایروبی به منزله تجربه یکی از شهرهای پویای آفریقاست؛ شهری که اگر کمی به آن فرصت بدهید شما را مجذوب خود خواهد کرد. افراد قبیله ماسای (Masaai) این منطقه را انکاره نیروبی (Enkare Neerobi) نامیدند که به معنی مکان آب سرد است اما از آن زمان تاکنون شهر پستی بلندی‌‎های بسیاری را پشت سر گذاشته و اکنون به عنوان یکی از مراکز تجاری آفریقا شناخته می‌شود.
نایروبی امروز تلاش‌های بسیاری برای بازیابی گذشته سرسبز خود داشته است؛ زمانی که این شهر را «شهر سبز در آفتاب» می‌نامیدند‌. استقبال گردشگران داخلی و خارجی نشان می‌دهد این تلاش ثمر‌بخش بوده است. سفر به نایروبی ترکیبی شگفت‌انگیز از یک سفر ماجراجویانه به دل طبیعت، کشف قبایل آفریقایی و آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی کاملا متفاوتی است که قطعا ارزش امتحان کردنش را دارد.
بهترین زمان برای بازدید از نایروبی اواخر آذر تا بهمن و همچنین خرداد تا شهریور است. بقیه ماه‌های سال جزو فصل‌های مرطوب نایروبی محسوب می‌شود. اسفند تا اردیبهشت بیشترین میزان بارندگی در این شهر رخ می‌دهد که باعث دشواری دسترسی به جاده‌ها می‌شود. در این ماه‌ها همچنین بازدید از بسیاری جاذبه‌های شهر مانند پارک ملی هم تا حدود زیادی ناممکن می‌شود. بنابراین بهتر است برنامه سفرتان را برای تابستان یا زمستان تنظیم کنید تا بتوانید از تمامی زیبایی‌های پایتخت افسانه‌ای کنیا لذت ببرید.
بسیاری از گردشگرانی که نایروبی را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند شیفته طبیعت و ماجراجویی هستند. در این شهر شما تجربه‌های نابی از برخورد با حیات وحش خواهید داشت.
پایتخت سافاری دنیا
پایتخت سافاری دنیا
پایتخت سافاری دنیا
پایتخت سافاری دنیا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]