هتلی در عمق ۴ متری زیر آب

هتلی در عمق ۴ متری زیر آب

اقامتگاه مانتا در جزیره Pemba مسافران خود را به عمق ۴ متری زیر آب می‌برد.
این اقامتگاه که در جزیره پمبا در زنگبار تانزانیا قرار گرفته است بعد از فلوریدا ، سوئد و مالدیو به لیست تجربه‌های اقامت در زیر دریا اضافه می‌شود.
اتاق‌های زیر آب این هتل در پایین یک ساختمان شناور ۳ طبقه و فاصله ۲۵۰ متری از سواحل اقیانوس هند قرار گرفته است .
در بالا و پایین هر یک از اتاق‌ها هشت پنجره وجود دارد که مجهز به نور افکن هایی برای روشنایی و مشاهده زندگی زیر دریا هستند.بازدید کنندگان دائمی شامل یک شیپور ماهی به اسم نیک و همچنین ماهیان مرکب و اختاپوس‌ها در شب هستند .بالاتر از فضای زیر آب مهمانان می‌توانند با نردبانی به سطح دریا بروند و از حمام و سالن استراحت استفاده کنند و یا حتی با رفتن به پشت بام ساختمان از نور خورشید در روز و یا مشاهده ستاره‌ها در شب ، لذت ببرند.
این بنای شناور توسط هنرمند سوئدی Mikael Genberg طراحی شده است که پیش از این بنای مشابهی به اسم Utter inn در دریاچه Malaren سوئد ساخته بود . برای این پروژه او به دنبال مکانی دور افتاده‌تر و آبهایی تمیزتر رفته است که آن را در سواحل پمبا پیدا می‌کند ، با صخره‌های مرجانی و به شکل یک دایره آبی که قطر آنها به ۵۰ متر می‌رسد . فضای باز این منطقه آن را تبدیل به موقعیتی ایده آل برای استقرار این بنا کرده است .
اقامتگاه به صورت رسمی از اول ماه نوامبر افتتاح می‌شود و از آنجایی که تنها مکان زیر آب با داشتن ۱۷ اتاق برای اقامت است ، قیمت اتاق‌ها برای هر شب اقامت می‌تواند به ۱.۵۰۰ دلار برسد .
هتلی در عمق ۴ متری زیر آب
هتلی در عمق ۴ متری زیر آب
هتلی در عمق ۴ متری زیر آب

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]