ونیز کوچک

ونیز کوچک

ونیز کوچک منطقه ای در بخش غربی جزیره میکونوس است . این مکان یکی از زیباترین جاهای دیدنی یونان به شمار می‌رود. ونیز کوچک در کنار دریا بوده و کاملاً نزدیک کلیسای لیدی پاراپورتیانی قرار دارد. ونیز کوچک در زبان محلی به نام آلوکانتراس شناخته می‌شود. با تور یونان سفر کنید و از دیدنی‌های یونان و مراکز تفریحی یونان لذت ببرید.
یکی از جاذبه‌های گردشگری میکونوس محسوب می‌شود. این مکان، خیال انگیزترین مکان جزیره بوده و نشان تجاری میکونوس به شمار می‌رفته است. شهرت این مکان بواسطه خانه‌های قدیمی ای است که در کنار دریا ساخته شده اند. این خانه‌ها نمای سفیدکاری شده داشته که تصویر بسیار بدیع و زیبایی را در کنار رنگ آبی دریای اژه، خلق می‌کنند. بادی که از جانب دریا می‌وزد، همه نگرانی‌های گردشگران را با خود دور می‌کند.
منظره غروب خورشید از ونیز کوچک بقدری زیباست که گردشگرانی که با تور اروپا به یونان سفر می‌کنند، به هیچ وجه دیدن آن را از دست نمی‌دهند. در ونیز کوچک می‌توان کلبه‌های زیبای ماهیگیران را نیز مشاهده کرد. گردشگران زیادی حاضرند برای اقامت در این کلبه‌ها حتی سه برابر پول یک هتل پنج ستاره را بپردازند. ونیز کوچک در طی سال‌های گذشته رشد بسیار زیادی کرده و اکنون امکانات تفریحی چندی نیز در این مکان برای گردشگران ایجاد شده است.این مکان از مراکز تفریحی اروپا به شمار می‌رود.
کافه‌ها و رستوران‌های بسیار خوبی در ونیز کوچک که از مکان‌های دیدنی یونان است ، وجود دارد. زندگی شبانه در ونیز کوچک بسیار حیرت آور است. یکی از نقاطی که در ونیز کوچک باید در طی روز سری به آنجا زد، موزه هنر در خیابان باریک این منطقه است. گزینه اقامت در خانه‌های قدیمی، بهترین گزینه ای است که می‌توان برای لذت بردن فراوان از دیدن ونیز کوچک انتخاب کرد. این مکان از مهم‌ترین دیدنی‌های اروپاست.
ونیز کوچک
ونیز کوچک
ونیز کوچک
ونیز کوچک

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]