ستاره شناسی هتل

ستاره شناسی هتل

قبل از سفر و یا بعد از رسیدن به مقصد، دغدغه اسکان در مسافر و گردشگر شکل می‌گیرد و هتل، یکی از گزینه‌های محتمل است. اما در برخورد اول، با ستاره هایی که بر تابلوی هتل نقش بسته اند، مواجه می‌شویم که نشان از موجودیت داخل هتل دارند.
2 ستاره ها
این هتل‌ها مرتب و تمیز هستند. خانه داری شان بسیار خوب است و تمام اتاق‌های آن دارای مبلمان، تلویزیون رنگی، تخت هایی با اندازه‌های استاندارد و خوب، حمام و سرویس بهداشتی، قفسه و حوله و صابون در حمام است. همچنین این هتل‌ها ورودی خوبی دارند و رستوران آن‌ها آماده خدمات دهی است.
3 ستاره ها
هتل‌های سه ستاره کیفیت خدمات دهی مطلوب‌تری نسبت به دو ستاره‌ها دارند. آنها اتاق‌های مفروش با مبلمانی عالی و جذاب دارند. تنوع رنگ اتاق‌ها بهتر از دو ستاره هاست و کنترل دمای آن‌ها بهتر انجام می‌شود. این هتل‌ها به ازای هر تخت، یک دستگاه تلفن دارند و سرویس دهی به اتاق‌ها در زمان‌های بیشتری انجام می‌شود. اتاق ملاقات، پذیرش 24 ساعته، نور کافی در اتاق‌ها و دکوراسیون جذاب‌تر و استخر از ویژگی‌های دیگر این نوع از هتل هاست.
4 ستاره ها
کارکنان این هتل‌ها آموزش دیده‌تر هستند و البته امکانات متنوع‌تری در انتظار شماست. چشم انداز این هتل‌ها طبیعی و فوق العاده زیباست و ممکن است در فضای عمومی این هتل‌ها آثار فاخر هنری و دکوراسیون چشم نوازتری ببینید. هال ورودی این هتل‌ها لوکس است و جعبه کمک‌های اولیه در اتاق‌ها دارد. ممکن است به شما لباس راحتی برای استراحت بدهند و سیستم‌های خودکار در سرویس‌های بهداشت نظیر خشک کن وجود داشته باشد، روزنامه رایگان بگیرید و خودروی هتل شما را به صورت رایگان به مقصدهای شهری احتمالی برساند.
5 ستاره ها
اینجا دیگر آخر راه است! شما بهترین هتل ممکن را در مقصدتان پیدا کرده اید. اینجا همه چیز درجه یک و مرتب است و بیشتر از 100 اتاق دارد. پرسنل این هتل نهایت احترام را در برخورد با شما به کار خواهند گرفت و دو بار در روز اتاق شما را تمیز می‌کنند. سرویس رایگان حمل و نقل شهری، مغازه هایی برای خرید و یخچال هایی پر از خوراکی هم در این هتل خواهید داشت.
نکته:
• با اضافه شدن هر ستاره، امکانات و به تبع آن، قیمت اقامت در آن هتل هم بیشتر می‌شوند.
• پول غذا را باید جداگانه بپردازید.
• قانون اسکان کودکان در هتل را از مسئول پذیرش هتل بپرسید.
• ستاره‌های هتل با هتل آپارتمان فرق دارد و می‌توان گفت یک هتل 5 ستاره یا یک هتل آپارتمان 3 ستاره برابری می‌کند و در نوع خود بی نظیرند.
• ممکن است همه امکانات در همه هتل‌ها یکسان نباشد
ستاره شناسی هتل
ستاره شناسی هتل
ستاره شناسی هتل

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]