نکاتی مهم در رزرو بلیط هواپیما ارزان

نکاتی مهم در رزرو بلیط هواپیما ارزان

- نرخ بلیط را زود به زود چک کنید
آیا می‌دانید تفاوت قیمت بلیط هواپیما در بهترین زمان خرید و بدترین زمان خرید بلیط بطور میانگین 236 دلار است؟! البته این شامل افرادی که هر روز بلیط می‌خرند نمی‌شود. معمولا شرکت‌های هواپیمایی درطی هفته چندین بار در هفته به طور مداوم، قیمت بلیط هواپیما را تغییر میدهند .بنابراین زمانیکه موعد خرید بلیط از شرکت‌های هواپیمایی فرا رسید،زمانبندی همه چیز است.ما توصیه می‌کنیم که شما به محض اینکه تصیم به پرواز داشتید شروع به چک کردن قیمت‌ها بکنید. سپس،برای انجام یک معامله خوب بطور مداوم، حداقل یک بار در هفته قیمت بلیط را چک کنید. زمانیکه بلیط را با قیمتی که میخواهید پیدا کردید معطل نکنید وآنرا بخرید چراکه ممکن است تا مدت‌ها بلیطی با این مبلغ پیدا نکنید . هرچند به نظر دیوانگیست اما شرکت‌های هواپیمایی از سیستم‌های کامپیوتری بسیار پیچیده برای تنظیم نرخ در زمان مشخص استفاده می‌کنند. خرید بلیط هواپیمایی واقعا می‌تواند مانند بازی بازار سهام باشد.
- در زمان درست بلیط بخرید
دونستن اینکه چه زمانی بلیط بخرید میتونه بهترین نکته برای پس انداز مبلغ زیادی برای سفر بعدی باشد.ما سال قبل یک تحقیق انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که زمان مناسب برای خرید بلیط پرواز داخلی با قیمت مناسب بطور متوسط 49 روز طول می‌کشد.اما این زمان میتواند بسته به جاییکه می‌روید و زمان رفتنتان کمی متفاوت باشد.
- بعضی روزها از بقیه روزها ارزانتر است
اینکه چه روزی از هفته را برای پرواز انتخاب میکنید در تفائت قیمت بلیط بسیار موثر است.سه شنبه‌ها و چهار شنبه‌ها به دلیل اینکه روزهای وسط هفته هستند معمولا ارزانتر هستند و جمعه‌ها وشنبه‌ها چون آخر هفته هستند قیمتها بلیط گرانتر است.تفاوت قیمت بین بلیط اول و آخر هفته حدود 29 دلار وبرای سفر 2 طرفه 58 دلار است.اگر سفر شما آخر هفته است به انتخاب شنبه به دو شنبه یا انتخاب سه شنبه به جای 5 شنبه و جمعه توجه کنید. و اگر تمام هفته در سفر هستید سه شنبه به سه شنبه یا 4 شنبه به 4 شنبه را انتخاب کنید،این‌ها بهترین گزینه‌ها برای پایین آوردن مبلغ هستند. بطور کلی اگه امکان جابجایی تاریخ سفرتان وجود دارد،محدوده زمانی اطراف تاریخ مورد نظر را بررسی کنید چراکه شما نمیدانید که ممکن است بلیط با یک ترکیب زمانی با قیمت خیلی پایین‌تر در اطراف آن محدوده زمانی وجود داشته باشد.
- به فصل‌ها و تعطیلات توجه کنید
دونستن اینکه چه زمانی بروید به همان اندازه زمان خرید بلیط مهم است.چراکه کهمترین عاملی که روی قیمت پروازهای ویژه تاثیر دارد این اسن که پرواز چطور پر شده است، تعطیلات بهار،عید شکرگذاری یا کریسمس روی سفر تاثیر می‌گذارد و قیمت‌ها از حالت عادی گرانتر میشوند. این موضوع درباره برخی مسیرها مورد علاقه شما، مخصوصا مسیرهای بین المللی که طبیعت فصلی دارند و ایام شلوغ و خلوت دارند صادق می‌باشد.برای مثال اگه شما میخواهید به اروپا سفر کنید،اگه توی ماه فوریه با مارس که فصل خلوت هست میتونید بلیط رو با قیمت فوق العاده ای پیدا کنید اما اگه می‌خواهید تابستان به سفر برید این بلیط رو باید با مبلغی بیش از دو برابر این قیمت پیدا کنید.اگه باید به جاهای پرطرفدار بروید و باید زمانیکه این مسیرها شلوغ هستند به سفر برید باید پیش از سفر بلیط خود را رزرو کنید وگرنه از تخفیف صندلی پیش فروش بی بهره خواهید بود.
- مراقب هزینه‌های کیف اضافی باشید
ایرلاین‌های مختلف سیاست‌های متفاوتی درباره چمدان‌ها دارند.بیشترین هزینه برای ساک‌های چک شده وحتی برای حمل این ساک هاست.شما باید این عامل در زمان تصمیم برای پرداخت هزینه در نظر داشته باشید.برای برخی ایرلاین‌ها نیز این موضوع که در هنگام خرید هزینه ساک‌های خود را نیز بپردازید مهم است.
- فرودگاه‌های جایگزین را نیز چک کنید
در صورتی که بیش از یک فرودگاه در نزدیکی مبدا خود و یا شهرستان مقصد وجود دارد، هر دو آنها را چک کنید. این که شما گزینه‌های بیشتر در رابطه با فرودگاه‌ها و تاریخ‌های سفر داشته باشید،این گزینه‌ها این امکان را فراهم میکند که شما بتوانید یکی از صندلی‌های تخفیف دار به مقصدتان را پیدا کنید.
نکاتی مهم در رزرو بلیط هواپیما ارزان
نکاتی مهم در رزرو بلیط هواپیما ارزان
نکاتی مهم در رزرو بلیط هواپیما ارزان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]