نمادین‌ترین ساختمان‌های پاتایا

نمادین‌ترین ساختمان‌های پاتایا

پناهگاه حقیقت یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های پاتایا به شمار می‌رود.. این معبد از جنس چوب ساج با 105 متر ارتفاع در شمال ساحل وانگامات، یکی از منحصر به فرد‌ترین ساختمانهای دنیاست.. این مکان که توسط یک سرمایه گذار داخلی به منظور قدردانی از فلسفه، هنر، فرهنگ و ایمان، و بدون تعصب به هیچ دین و مذهبی ساخته شد، نه یک معبد است و نه کاخ.. درحالی که ترکیبی از هر دو را در ساختار دارد..
محراب پناهگاه حقیقت که یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری پاتایا می‌باشد، با فیلها، مردم ، خدایان و مناظر خیره کننده کنده کاری شده بر روی دیوارها را میتوان به عنوان یک اثر تاریخی در معماری تایلندی معرفی کرد.. اینها بازتابی از دوران باستان زمین، علوم باستانی، و فسلفه شرقی می‌باشند و جای جای این کاخ بزرگ در بیرون و داخل تزیین شده است.. همچنین بازتابی از طبیعت و زحمت بی وقفه بشر می‌باشد زیرا که دائما به دلیل شرایط آب و هوایی نیاز به ترمیم و بازسازی پیدا می‌کند.. ساخت و ساز معبد حقیقت در پاتایا که از سال 1981 شروع شد، یک پروژه بی پایان به شمار می‌رود!
پناهگاه حقیقت در پاتایا از چشم انداز تمدن بشری شکل گرفت و توسط حقیقت دینی و فلسفی پرورش یافت.. حکاکی‌ها و مجسمه‌های بی نظیر، ادای احترامی است به هفت عنصر جدانشدنی: آسمان، زمین، پدر، مادر، ماه، خورشید و ستارگان..
حتی بدون ایمان، میتوان دریافت که این بنا شگفتی خلقت است.. این معبد حسی قوی از صلح به وجود می‌آورد و همگان به سکوتی باورنکردنی فرو می‌روند.. محوطه بزرگ این معبد یک بخشی را هم به تیراندازی و شمشیر بازی اختصاص داده است.. فیل سواری و اسب سواری و سوغاتی فروش یهم در اینجا وجود دارد..
نمادین‌ترین ساختمان‌های پاتایا
نمادین‌ترین ساختمان‌های پاتایا
نمادین‌ترین ساختمان‌های پاتایا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]