دهکده روپیت محل دفن پیشگویی بزرگ

دهکده روپیت محل دفن پیشگویی بزرگ

دهکده‌ی روپیت منطقه کوهستانی کوچک محافظت شده در شمال شرقی استان بلگاگوگراد بلغارستان است که در 10-12 کیلومتری شمال پتریچ و سمت راست رودخانه استرما واقع شده است. این منطقه با آب و هوایی اقلیمی و مدیترانه ای، تابستان‌های گرم و خشک و زمستان هایی ملایم و مطبوع دارد. و به سبب شرایط آب و هوایی اش، خانه ای مناسب و مطلوب برای بسیاری از گونه‌های گیاهی و جانوری و گردشگاهی دلپذیر برای توریست‌ها و گردشگران بین المللی است.
اگر قصد گذراندن چند روز بی دغدغه و آرام در بلغارستان را دارید دهکده روپیت مکانی امن و ساکت برای شما خواهد بود و تماشای کلیسا، پرندگان، بقایای شهر قدیمی و خانه‌ی بابا وانگا قطعا تعطیلات مطلوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
دهکده روپیت در مسیر مهاجرت پرندگان قرار دارد بنا براینبسیاری از گونه‌های نادر پرندگان در این منطقه دیده می‌شوند. 13 گونه گیاهی در این منطقه در خطر انقراض قرار دارند.
201 گونه ثابت پرنده به همراه تعدادی گونه معمولی در دهکده روپیت زندگی می‌کنند. همچنین گونه‌های ماری که در بلغارستان شناخته شده اند همگی در این منطقه به سر می‌برند به همراه 4 گونه لاک پشت و حیواناتی که همگی زندگی در دمایی با درجه حرارت بالا را ترجیع می‌دهند.
دهکده‌ی روپیت همچنین به خاطر چشمه‌های آب گرم با خاصیت درمانی، با دمایی حدود 71-78 درجه سانتیگراد منطقه ای محبوب برای گردشگران محسوب می‌شود.
کلیسای باباوانگا در دهکده روپیت بلغارستان
دهکده‌ی روپیت محل دفن پیشگویی بزرگ بوده است که به بابا وانگا( 1911-1996 )شهرت داشته است. بابا وانگا پیشگویی‌های دقیق و بزرگی انجام داده است، از جمله فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، فاجعه‌ی چرنوبیل، تاریخ مرگ استالین و مرگ پرنسس دایانا. در سال 1992 با حمایت مالی بابا وانگا کلیسایی ساخته شد که با وجود اینکه محلی برای عبادت عموم مردم بود به مکانی زیبا برای گردشگران نیز تبدیل گشت، اگرچه کلیسا به طور کلی با شورای مقدس مسیحیت و کلیسای ارتودکس مسیحیت همسو نیست. تصاویر و نگارگری‌های کلیسا توسط نقاش هنرمند "اسویتلین روسو" خلق شده است. خانه‌ی بابا وانگا از کلیسا قابل رویت است.
دهکده روپیت محل دفن پیشگویی بزرگ
دهکده روپیت محل دفن پیشگویی بزرگ
دهکده روپیت محل دفن پیشگویی بزرگ
دهکده روپیت محل دفن پیشگویی بزرگ

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]