توضیحات

ویرایش
پارک ساحلی و زیبای سرارود در محله سرارود مبارکه و در حاشیه زاینده رود قرار دارد. سرارود از روستاهای شهرستان مبارکه در استان اصفهان می‌باشد که در حاشیه رودخانه زیبای زاینده رود قرار دارد.
در کنار این روستا یک پل قدیمی وجود دارد که بر روی یک رودخانه فصلی زده شده است. یکی از آسیاب‌های قدیمی این روستا اکنون تبدیل به یک سفره خانه سنتی شده است.
پارک ساحلی سرارود یکی از جاذبه‌های دیدنی این روستا محسوب می‌شود که در کناره‌های رود خانه زاینده رود می‌باشد و دارای آب و هوایی خوب است.
این پارک به وسعت 20000 متر مربع در سال 1370 توسط شهرداری مبارکه احداث گردید.
گشت و گذار در پارک ساحلی سرارود به همراه آسیاب قدیمی دولت آباد که با چرخش آب حرکت میکند ، وجود بیشه‌های زیبا، استخر قایقرانی، و ویلاهای شهرداری از جمله ویژگیهای این پارک بسیار زیبا است .
این روستا دارای یک آسیاب آبی بوده که از قدمت تاریخی بالایی برخور دار بوده که هم اکنون به محل بازرسی پلیس تبدیل شده است.
لازم به ذکر است روستای سرارود یکی از تولید کنندگان عمده‌ی برنج لنجان ...مشاهده کامل متن در شهرستان مبارکه محسوب می‌شود.
قلعه نهچیر

قلعه نهچیر

قلعه نهچیر با وسعت 20 هزار متر مربع و دارای زیربنای بیش از 7 هزار متر مربع، در شهرستان مبارکه در 50 کیلومتری جنوب غرب اصفهان و در جهت جنوب غربی شهر مبارکه واقع شده است و از مرکز شهر 5 کیلومتر فاصله دارد و با حدود 500 متر فاصله، در مجاورت اتوبان مجتمع فولاد مبارکه واقع شده است و درست در ...

اطلاعات | نقشه
پارک ساحلی سرارود ( بیشه )

پارک ساحلی سرا...

پارک ساحلی و زیبای سرارود در محله سرارود مبارکه و در حاشیه زاینده رود قرار دارد. سرارود از روستاهای شهرستان مبارکه در استان اصفهان می‌باشد که در حاشیه رودخانه زیبای زاینده رود قرار دارد. در کنار این روستا یک پل قدیمی وجود دارد که بر روی یک رودخانه فصلی زده شده است. یکی از آسیاب‌های قد...

اطلاعات | نقشه
[posttitle]

[posttitle]

[postbody]

مشاهده مطلب