1

توضیحات

ویرایش
شهرستان محمودآباد از سمت شمال به دریا و از سمت جنوب به دشت منتهی می‌شود.
محموآباد یکی از زیباترین سواحل دریای مازندران را دارد که از نظر توسعه توریسم ساحلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سواحل زیبای دریای مازندران مهم‌ترین جاذبه شهرستان محمودآباد را تشکیل می‌دهد.
محمودآباد در گذشته پیش‌بندر آمل (و جزئی از آن) بوده و به عنوان یکی از کانون‌های حمل و نقل کالاهای تجاری ایران و روسیه ایفای نقش می‌کرد که با توسعه بنادر نوشهر و انزلی از اهمیت آن کاسته شد.
ساحل آبی رنگ محمود آباد با غروب‌های رنگانگ و سکوت و پرنده‌های مهاجر مکان مناسبی برای استراحت و آرامش گردشگران است.
این ساحل بی نظیر همه ساله در فصلهای بهار و تابستان پذیرای جمع کثیری از مسافران و توریستها می‌باشد، گردشگران با اجاره هتل آپارتمان‌ها و سوئیت‌ها میتوانند لحظات شاد و خاطره انگیزی در کنار این ساحل زیبا سپری کنند.


منبع:
www.mahmoodabad.ir
shora-mahmoodabad.ir
گزارش ...مشاهده کامل متن از طرف همراه خوبمان نازی حسینی
ساحل محمود آباد

ساحل محمود آبا...

شهرستان محمودآباد از سمت شمال به دریا و از سمت جنوب به دشت منتهی می‌شود. محموآباد یکی از زیباترین سواحل دریای مازندران را دارد که از نظر توسعه توریسم ساحلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سواحل زیبای دریای مازندران مهم‌ترین جاذبه شهرستان محمودآباد را تشکیل می‌دهد. محمودآباد در گذ...

اطلاعات | نقشه
تالاب سرخرود

تالاب سرخرود

منطقه سرخرود در حدفاصل بین شهرستان فریدون‌کنار و محمودآباد مازندران واقع شده است. تالاب سرخرود در منطقه وزرامحله سرخرود , واقع شده است، این تالاب از سال ۱۳۸۶ میزبان زمستانی هزاران قوی مهاجر است .این پرندگان مهاجر با پیمودن بیش از ۵ هزار کیلومتر از نواحی سردسیر برای گذراندن زمستانی آرام...

اطلاعات | نقشه
[posttitle]

[posttitle]

[postbody]

مشاهده مطلب