جزیره لارناکا

جزیره لارناکا

لارناکا سومین شهر بزرگ قبرس و قدیمی‌ترین شهر آن است که بر روی شهر باستانی کیتون ساخته شده است. دریای آرام و زیبا با سواحل نرم شنی و آفتاب گرم و به طور کلی جاذبه‌های گردشگری بی نظیر و زیادی در لارناکا وجود دارد که هر ساله سیل عظیمی از گردشگران را به سمت خود جلب می‌کند. آسمونی در این مقاله به معرفی کامل جزیره لارناکا می‌پردازد.
منطقۀ لارناکا در قبرس تاریخ توریستی طولانی ای دارد. این شهر که در ساحل مدیترانه ای جنوبی واقع شده مناظر واقعا شگفت انگیزی ارائه می‌دهد. همچنین برترین فرودگاه جزیره در این شهر واقع شده است. لارناکا که زمانی شهری خواب آلوده و ساکت بود، امروز نه تنها توانسته بخش اعظمی از جذابیت اولیه اش را حفظ کند بلکه قادر است امکانات لازم برای گروه‌های عظیم گردشگران عاشق آفتاب، ساحل و … را تهیه کند.
لارناکا با مناطق تاریخی شگفت انگیز، خیابان‌های سنتی، خانه‌های نماسفید قبرسی و مغازه‌های هنرهای دستی محلی، جاذبه‌ها و سرگرمی‌های مختلفی برای همگان دارد. در امتداد و نزدیکی خیابان Athinou تعداد بیشماری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره ای وجود دارند. سازمان اطلاعات توریستی قبرس نیز در جوار هتل Sun Hall مستقر شده است.
سواحل مدیترانه ای در لارناکا بسیار مسحور کننده بوده و تقریبا طبیعی و بکر باقی مانده اند. این شهر توانسته جایزۀ Blue Award را بدلیل پاکی کلی ناحیه بدست آورده است. سواحل Castella، Dhekelia، و Cyprus Tourism Organisation از جمله بهترین سواحل هستند و ارائه دهندۀ همه چیز از موج سواری و شنا گرفته تا جت اسکی و parascending می‌باشد. غواصان نیز از سراسر قبرس به اینجا می‌آیند چراکه ساحل مجاور در برگیرندۀ یک گروه شگفت انگیز از لاشۀ کشتی‌های زنوبیا (Zenobia) می‌باشد که در جهان شناخته شده و معروف است.
جزیره لارناکا
جزیره لارناکا
جزیره لارناکا
جزیره لارناکا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]