در این هتل حتما چای انگلیسی بنوشید

در این هتل حتما چای انگلیسی بنوشید

هتل اصلی مجستیک در سال ۱۹۳۲ ساخته شد و به سرعت تبدیل به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر شد. این هتل به سبک کشورهای اروپایی ساخته شده است. لابی ای جذاب و گیرا دارد که به محض ورود به آن شما را متوجه لوکس بودن و خاص بودن هتل می‌کند، گلخانه ای پر از گل‌های ارکیده در این هتل قرار دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده است. در چند سال گذشته نوسازی‌های زیادی روی آن انجام شد تا علاوه بر اینکه شکل مدرن‌تری به خودش بگیرد کلاسیک بودن خود را هم حفظ کند، برج جدیدی در کنار این هتل ساخته شد تا امکانات مدرنی را به آن اضافه کند. مسافران می‌توانند بین اتاق‌های مدرن و اتاق‌های سنتی هر کدام که دوست دارند را انتخاب کنند. اتاق من اتاقی سنتی در طبقه چهارم بود که از آنجا چشم اندازی دیدنی از شهر داشتم. من صبح یکشنبه به هتل رسیدم و آنقدر هتل شلوغ بود که چک این من به اتاق خیلی طول می‌کشید ولی کارکنان سریع مرا به اتاق بردند و ادامه چک این را در اتاق انجام دادم .
وقت این را دارید که کمی در هتل بمانید و از استخر و سونا استفاده کنید؟ واقعا بهتون توصیه می‌کنم که این کار را انجام دهید. چون آنقدر امکانات سونا و استخر این هتل خوب است که می‌توانید اینجوری حسابی خستگی پرواز را از تن بدر و خود را برای گشت و گذار بهتر در شهر آماده کنید.استخر
چای سنتی انگلیسی عصر
در این هتل حتما باید چای انگلیسی عصر را بنوشید. اگر می‌خواهید از چای عصرگاهی این هتل لذت ببرید حتما از قبل این برنامه را رزرو کنید و اگر می‌توانید میزی را در کنار گلخانه رزرو کنید تا خودتان را در محاصره گل‌های ارکیده تازه قرار دهید و از طعم چای خود بیشتر لذت ببرید.
غذاهای هتل مجستیک
در هنگام غذا به رستوران کنتانگو می‌رویم. این هتل بخشی از هتل‌های پیشرو در مجموعه هتل‌های جهان است به همین دلیل باید حتما استاتداردهای لوکس جهانی را بگذراند به ویژه باید غذاهای خیلی خوبی داشته باشد. در رستوران هتل واقعا از طعم و مزه غذاهای بین المللی لذت بردم (من گیاهخوار هستم و برایم سخت بود که بتوانم برای اولین بار غذاهای محلی اینجا را امتحان کنم). منوی این رستوران زمینه ای از منوهای انگلیسی داشت و در آن غذاهای کلاسیک خیلی خوشمزه ای پیدا می‌شد مخصوصا دسرهای آن خیلی عالی بود. شیرینی بانوفی پای واقعا طعم خوشمزه ای دتشت و برای کسی مثل که من مقدار کالری‌ها برایش مهم نبود دسری خوشمزه‌تر از این شیرینی پیدا نمی‌شد.
در این هتل حتما چای انگلیسی بنوشید
در این هتل حتما چای انگلیسی بنوشید
در این هتل حتما چای انگلیسی بنوشید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]