چگونه پروازی ارزان به روسیه داشته باشیم؟

چگونه پروازی ارزان به روسیه داشته باشیم؟

افراد زیادی برای کارهای تجاری و گردشگری به روسیه می‌آیند و هر روز تعداد کسانی که از این کشور منحصربه‌فرد بازدید می‌کنند بیشتر و بیشتر می‌شود.
وقتی برای سفر به روسیه برنامه‌ریزی می‌کنید یکی از گران‌ترین هزینه‌ها، گرفتن بلیط هواپیماست و به همین دلیل خیلی خوب است که بتوانید بلیطی ارزان‌تر گیر بیاورید. در این راهنمای سفر می‌خواهیم درباره جزئیات گرفتن بلیط پروازهای روسیه، ایرلاین‌ها و پیدا کردن پرواز ارزان صحبت کنیم.
چه زمانی از سال ارزان‌ترین پرواز به روسیه را داریم؟
سوال خوبی است چون قیمت پروازها با توجه به اینکه در چه زمانی از سال هستیم تغییر می‌کنند. فصل‌های گردشگری در روسیه که در آن‌ها قیمت پرواز بالاتر است از می‌تا سپتامبر (اردیبهشت تا مهر) است. همچنین، به خاطر داشته باشید که در هنگام تعطیلات نیز قیمت پروازها گران‌تر است. مثلا در تعطیلات سال نو که در اواخر دسامبر (دی ماه) است، قیمت بلیط به شدت بالا می‌رود. در اکتبر (آبان)، نوامبر (آذر)، ژانویه (دی) و مارس تا آوریل (اسفند و فروردین) شانس بیشتری برای گرفتن ارزان‌ترین پروازها دارید. فرصت سفر به روسیه در این زمان از سال را از دست ندهید چون با این کار می‌توانید پول خیلی کمتری خرج کنید، فقط فراموش نکنید که لباس گرم کافی همراه خود داشته باشید چون در این ماه‌ها هوای این کشور خیلی سرد است.
قیمت پرواز به روسیه چقدر است؟
در واقع، قیمت‌ها بستگی به مقصد پرواز شما دارد (منظورمان مسافت بین دو شهر است). پرواز به این کشور از اروپا نسبت به آسیا یا آمریکا ارزان‌تر است. همچنین، قیمت بلیط پرواز شما بستگی به این دارد که آن را از پروازهای همیشگی گرفته باشید یا پروازهای ویژه. تقریبا همه ایرلاین‌ها در بعضی از زمان‌ها آفرهای ویژه‌ای به مقاصد مختلف ارائه می‌دهند که معمولا به صورت رندم و اتفاقی هستند و اگر می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید باید چک کنید که آیا در هنگامی که شما می‌خواهید بلیط بخرید آفری ارائه می‌شود یا نه. بهترین کار این است که هر روز روی خرید و فروش بلیط‌ها نگاهی بیندازید. به طور کلی، قیمت پرواز به روسیه مثل قیمت پرواز به سایر مقاصد اروپایی است. ارزان‌ترین راه برای آمدن به این کشور پرواز به سمت مسکو است چون پرواز به سمت سن‌پترزبورگ و دیگر شهرهای روسیه معمولا گران‌تر است. مسکو قطب اصلی روسیه است و سه فرودگاه آن به مسافران زیادی خدمت‌رسانی می‌کنند. شرکت جت رادار با ۵۳۵ و ۳۵ آژانس مسافرتی در سراسر جهان همکاری می‌کند، این شرکت با آژانس‌ها و ایرلاین‌های روسی هم همکاری دارد به همین دلیل اگر از آن بلیط رزرو کنید پرواز به روسیه برای شما ارزان‌تر می‌شود.
از کجا باید بلیط برای روسیه رزرو کنم؟
وب‌سایت‌ها، آژانس‌های مسافرتی و موتورهای جست‌وجوی زیادی برای این کار هستند اگر به دنبال پروازی ارزان هستید سرویس جت رادار انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. قیمت‌ها را با هم مقایسه و ارزان‌ترین آن را برای سفر خود انتخاب کنید.

منبع:ایسنا
چگونه پروازی ارزان به روسیه داشته باشیم؟
چگونه پروازی ارزان به روسیه داشته باشیم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]