کوچکترین قلعه‌ی انگستان

کوچکترین قلعه‌ی انگستان

سرانجام ممکن است که شما یک قدم به زندگی در داستان‌های خیالی نزدیک شده باشید؛ آن هم به این دلیل که کوچکترین قلعه بریتانیا با قیمتی حدود یک واحد آپارتمان معمولی در شهر لندن، در چنگ شما قرار دارد!
این ملک مورد نظر «مولیز لوژ» (Molly’s Lodge) نام دارد که به عنوان یک قلعه‌ی کلاس دو، طبقه بندی شده است. این قلعه در زمینی به مساحت 0.61 هکتار در نزدیکی روستای «لانگ کومپتون» (Long Compton) وارویکشر واقع شده است. «مولیز لوژ» (Molly’s Lodge)، در اصل به عنوان دوازه‌ی ورودی «وستون پارک ایستیت» (Weston Park Estate) در ضلع شمالی «کاتسولدز» (Cotswolds)، توسط معمار مشهور بریتانیایی «ادوارد بلور» (Edward Blore) در سال‌های دهه‌ی 1830 ساخته شده است. «ادوارد بلور» همان کسی است که بازسازی کاخ لمبث (Lambeth Palace) و توسعه‌ی کاخ باکینگهام (Buckingham Palace) را برای ملکه ویکتوریا، به عهده داشته است.
این قلعه با داشتن یک اتاق خواب، یک سرویس دستشویی و حمام، اتاق پذیرایی، راه پله‌ی مارپیچ تزیینی و یک سالن غذاخوری با پنجره‌های مولیون‌دار و یک شومینه چدنی ویکتوریایی، کاملاً قابل سکونت و استفاده است.
اگر مایل به خرید این قلعه هستید، باید بدانیدکه این قلعه‌ی کوچک به قیمت 550 هزار پوند به فروش گذاشته شده است. البته برای خرید این خانه رویایی باید پیشنهاد قیمت خود را تا قبل از 19 آوریل امسال به املاک «رایت موو» (Rightmove) ارائه دهید.
کوچکترین قلعه‌ی انگستان
کوچکترین قلعه‌ی انگستان
کوچکترین قلعه‌ی انگستان
کوچکترین قلعه‌ی انگستان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]