شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

رستوران آسیاب بادی کرمان
یک مجموعه‌ی توریستی در نزدیکی کرمان رستورانی را در داخل مجموعه‌ی خویش افتتاح کرده که به سبک آسیاب‌های بادی هلندی ساخته شده است.
شرکت عمران ماهان در توضیحی در مورد این مجموعه می‌نویسد:
رستوران آسیاب بادی محور گردشگری ملی هفت باغ علوی که سازه بیرونی‌اش به سبک آسیاب بادی‌های هلندی ساخته شده موقتا شروع به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی هفت‌باغ علوی؛ این رستوارن که در زمینی به مساحت ۱۲هزار متر ساخته شده موقتا و به صورت آزمایش کارش را شروع کرده تا عیب‌ها و نواقصش مشخص شده و این عیب و نقص‌ها برطرف شود و در مراسمی به طور رسمی افتتاح شود.
رستوران آسیاب بادی در کیلومتر ۲۰ محور گردشگری هفت‌باغ علوی قرار گرفته است و با سازه‌ای به ارتفاع ۲۶ متر و قطر ۱۲ مترخودنمایی می‌کند. در ساخت این رستوران نهایت دقت و ظرافت مشاهده می‌شود و مطمئنا محیط مناسبی برای مردم کرمان خواهد بود تا اوقات خوشی را در آن سپری کنند.
به گزارش ایرنا استان پهناور کرمان دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که یکی از ظرفیت‌های بالقوه این استان محسوب می‌شود و سال ۱۳۹۳ بیش از ۱۶ هزار گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری کرمان دیدن کردند. علاوه بر آن حضور سفیران کشورهای خارجی در استان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری نشان از آینده ای خوب در حوزه گردشگری استان کرمان دارد.
۹ رستوران در این مجموعه که عمدتا به صورت باغ رستوران هستند و سه مجموعه گردشگری مانند پدیده کویر و فلامینگو که در آن باغ پرندگان هم وجود دارد و رستوران گردون راه اندازی شده است.
سه مجموعه سوارکاری الماس کویر که جزء سوارکاری‌های نمونه کشور است، باشگاه سوارکاری شبدیز که امکان برگزاری مسابقات ملی را دارد و سارینا نیز در این مجموعه وجود دارد.
مدیرعامل هفت باغ علوی با اشاره به وجود دو تالار بزرگ به نام شقایق و کاخ در این مجموعه گفت: چند مجموعه خوب دیگر از جمله رستوران یخی در حال ساخت است

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]