چشمگیرترین بندر در یونان

چشمگیرترین بندر در یونان

جزیره ای کوچک در دودکانیسای یونان وجود دارد که با فضای آرام و معماری شگفت آورش بازدیدکنندگان را شگفت زده می‌کند. در واقع جزیره سیمی با قصرهای زیبای تالارمانند در دامنه تپه و نمای خیره کننده به دریا که از هر نقطه جزیره قابل مشاهده است یکی از چشمگیر‌ترین بنادر در جزایر یونانی را دارد.
سیمی هشتمین جزیره بزرگ جزایر دودکانیسا است و در شمال شرقی جزیره رودس و غرب ساحل ترکیه قرار دارد. حدود ۲۵۸۰ نفر در این جزیره زندگی می‌کنند که جمعیت آن در ماه‌های خوش آب و هوا چند برابر می‌شود. در این جزیره خانه‌ها به رنگ قهوه ای و زرد در دامنه تپه ساخته شده و نمای فوق العاده رو به دریا دارد. روستاهای دوست داشتنی و سواحل در فاصله پیاده روی از بندر دیده می‌شوند.
جزیره سیمی، یکی از جزایر یونانی دریای اژه است و به گروه جزایر دودکانیز تعلق دارد. نقطه قابل توجه جزیره سیمی، بندر آن است. روی دامنه تپه‌های بالای بندر، قصرهایی با سنگ‌های ظریف وجود دارند که صحنه ای افسانه ای را بوجود می‌آورند. از هر گوشه شهر، بازدید کنندگان، شاهد نمای خیره کننده ای به دریای اژه هستند.
سواحل این جزیره، کوچک اما آرامش بخش هستند که امکانات گردشگری و محل اقامت‌های توریستی زیادی در آنها دیده می‌شود. محبوب‌ترین چشم انداز، صومعه پانورمیتیس است که در سمت جنوبی جزیره واقع شده است. پیاده روی در اطراف جزیره سیمی ، شما را به مناظر دوست داشتنی و کلیساهای کوچکی هدایت می‌کند.
شهر سیمی، مرکز فعالیت این جزیره است. که جداکننده دو بندر گیالوس و چریو میباشد. معماری این مکان، شگفت انگیز است.
در سمت جنوبی سیمی، عبادتگاه زیبای پانورمیتیس قرار دارد که محافظ جزیره در نظر گرفته می‌شود. قایق‌های بسیاری از سیمی یا رودز به پامورمیتیس حرکت می‌کنند.
چشمگیرترین بندر در یونان
چشمگیرترین بندر در یونان
چشمگیرترین بندر در یونان
چشمگیرترین بندر در یونان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]