شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

سانوی لاگون
آیا می‌خواهید بدون اینکه شهر را ترک کنید، در تعطیلات یک مقدار خوش بگذرانید؟ به سان وی لاگون، یک پارک تفریحی که برنده چندین جایزه شده است و تنها 15 دقیقه از کوالا لامپور فاصله دارد، بروید. در این پارک بی نظیر می‌توانید از پنج نوع پارک متفاوت، با بیش از 80 نوع گردش و جاذبه مختلف، استفاده کنید.
از بین واتر پارک (پارک آبی)، امیوزمنت پارک (سرگرمی)، وایلد لایف پارک (حیات وحش)، اکستریم پارک و اسکریم پارک (هیجان) یکی را انتخاب، یا تمام روز خود را به سر زدن به همه این پارک‌ها سپری کنید. از بزرگترین ساحل موج سواری شنی و مصنوعی دنیا، طولانی‌ترین پل عابر پیاده معلق در دنیا، بلند‌ترین پرتاب تیرکمان در آسیا، اولین باغ وحش تعاملی در مالزی و یکی از طولانی‌ترین مسیرهای فلایینگ فاکس (مسیر پرواز با کابل) لذت ببرید.
موج هایی به بلندی 8 فوت به ساحل شنی موج سواری، به مساحت بیش از 13,000 متر مربع، برخورد می‌کنند. وقتی کودکان در حال بازی در شن‌ها هستند، والدین آنها می‌توانند آفتاب بگیرند. کسانی که به دنبال هیجان بیشتری هستند، می‌توانند یک بورد بردارند و موج سواری کنند!
از دیگر سرگرمی‌های این منطقه می‌توان بازی‌های جنگی پینت بال، دوچرخه سواری بر روی کوه، بالا رفتن از دیوار، بانجی جامپینگ، کارتینگ، سوار شدن بر خودروی همه جارو (ATV)، تئاتر ترسناک پونتیاناک، و جنگ لیزری ترمیناتور را نام برد.
انجمن بین المللی پارک‌ها و جاذبه‌ها (IAAPA) برای چهار سال متوالی (2007-2010) همواره سان وی لاگون را به عنوان بهترین جاذبه توریستی در آسیا به رسمیت شناخته است. این پارک، به جز در تعطیلات عمومی مالزی و تعطیلات مدرسه، روزهای سه شنبه تعطیل است.
رسیدن به اینجا
از راه زمینی
سان وی لاگون در شهر بندر سان وی در پتالینگ جایا واقع شده است. شما می‌توانید از طریق شبکه ای از بزرگراه‌ها (بزرگراه فدرال، بزرگراه دامانسارا-پوچونگ، بزرگراه نیو پانتای و بزرگراه کساس) به این منطقه دسترسی پیدا کنید؛ همچنین با 15 دقیقه رانندگی از کوالا لامپور می‌توان به این پارک رسید. پارکینگ سان وی لاگون فضای زیادی برای پارک خودروها دارد.
اتوبوس
اگر از کوالا لامپور(کوالا لامپور سنترال/بازار مرکزی) به اینجا می‌آیید، اتوبوس‌های سریع ایسیر کوالا لامپور به شماره U63 یا U67 را سوار و در سان وی پیرامید پیاده شوید. اتوبوس‌های عمومی زیادی نیز از مناطق دیگر به اینجا می‌آیند - تنها کافی است جزئیات آن را از مسئول هتل خود سوال کنید.
اتوبوس ایاب و ذهاب رایگان
روزانه اتوبوس‌های ایاب و ذهاب رایگان هر 25 دقیقه یکبار و از ساعت 7 صبح تا 9.30 شب در اطراف شهر بندر سان وی حرکت می‌کنند. در آخر هفته‌ها و تعطیلات عمومی، این اتوبوس‌ها از ساعت 9 صبح تا 9.30 شب کار می‌کنند. ایستگاه‌های آن در هتل سان وی پیرامید، هتل و چشمه تفریحی سان وی، مرکز خرید سان وی پیرامید، ورودی سان وی لاگون و مرکز درمانی سان وی قرار دارند.
با قطار
قطار مسافربری کراتاپی تانا مرایو (KTM) را سوار و در ایستگاه سوبانگ جایا پیاده شوید. از آنجا با گرفتن یک تاکسی، بعد از حدود 15 دقیقه به سان وی لاگون خواهید رسید.
خط آهن سریع Light Rapid Transit (LRT)
خط کلانا جایا را سوار و در ایستگاه کلانا جایا پیاده شوید. از آنجا، سوار بر یک اتوبوس مخصوص مترو به ایستگاه سان وی پیرامید بروید.
آدرس :
Sunway Lagoon 3, Jalan PJS 11/11, Bandar Sunway, 46150 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]