خیره کننده‌ترین جاذبه گردشگری روسیه

خیره کننده‌ترین جاذبه گردشگری روسیه

روسیه کشوری سردسیره که جاذبه‌های گردشگری زیاد و عجیبی دارد که از مهمترین آنها میشه به کاخ کرملین و دریاچه بایکال و از همه مهمتر به سوچی اشاره کرد. در ادامه با این شهر توریستی بیشتر آشنا شوید.سوچی یکی از شهر‌های گردشگری روسیه است که در مرز غربی این کشور قرار گرفته. سوچی که یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری روسیه است و با درازای 145 کیلومتر، طولانی‌ترین شهر روسیه و اروپا است.این شهر گردشگری در سرزمین کراسنودار است و در کنار دریای سیاه و دامنه‌های پر برف رشته کوه قفقاز جای دارد.
شرایط آب و هوایی
در زمستان این منطقه دارای اب و هوایی معتدل و در تابستان نیز گرم است و به طور کلی دارای اب و هوای نیمه گرمسیری است. یکی از شهرهایی که المپیک زمستانی در آن برگزار شده است و استقبال زیادی همه شده این شهر است و در المپیک 2018 روسیه این شهر یکی از محل‌های برگزاری مسابقات است. بیشتر توریست‌های روسیه به این شهر سفر می‌کنند و به همین دلیل این شهر بزرگ‌ترین شهر توریستی روسیه است.مروارید دریای سیاه از جمله الغاب که این شهر است. این شهر پایتخت تابستانی روسیه نیز است و گردشگرهای زیادی در تابستان از ان دیده می‌کنند و این پارک تبدیل به یکی از زیباترین اماکن دیدنی روسیه شده.
دیدنی‌های سوچی
1) کوهستان کراسنایا پولیانا
2) آب گرم ماتسستا
3) بیشه‌ی سرخدار
4) باغ گیاه شناسی
5) پارک ملی سوچی
راه ساحلی و بسیاری مناطق دیدنی و زیبای دیگر که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد و با جاذبه‌های گردشگری روسیه بیشتر آشنا شوید.
مکان قرار گیری سوچی
پارک ملی سوچی در نزدیکی سواحل شمال شرق دریای سیاه قرار دارد. این پارک در سال ۱۹۸۳ احداث شده و اطراف پارک ملی، کوه‌ها، غار‌ها و آبشار‌های زیادی قرار دارند که زیبایی آن را چند برابر کرده است.یکی از موزه‌های معروف سوچی، موزه‌ی اقوام است که در در پارک ملی ساخته شده است. این پارک از اولین پارک‌های روسیه و از برجسته‌ترین اماکن دیدنی روسیه است.
مسیر دسترسی
سوچی دارای فرودگاه، مترو و وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی است ولی اگر با تور به این شهر سفر کنید خیالتان از بابت تهیه بلیط و اسکان راحت است.
خیره کننده‌ترین جاذبه گردشگری روسیه
خیره کننده‌ترین جاذبه گردشگری روسیه
خیره کننده‌ترین جاذبه گردشگری روسیه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]