بهشت گم شده کرمان

بهشت گم شده کرمان

اگر قصد سفر به کرمان دارید حتما به بهشت گم شده و آبشار دلفارد سفر کنید .این روستا با دارا بودن جنگل انار وحشی و ابشار برای گردشگران خارجی و داخلی بسیار زیبا بوده و سالانه گردشگران و توریست‌های زیادی به این مکان سفر میکنند.
اگر از جاده‌های کرمان بگذرید یا گذر کرده باشید همچنان که می‌گویند کویر خشک است اما جنوب و جنوب غرب استان کرمان بسیار سرسبز و با آب و هوای نسبتا معتدلی دارد که خصوصا برای حاشیه نشینان خلیج فارس بسیار مناسب می‌باشد و به این آبشار برای تفریح سر می‌زنند.
روستای دلفارد در استان کرمان و شهر جیرفت قرار دارد ,در این روستا و شهر باغ‌های مرکباتی زیادی وجود دارد و همچنین باغ‌های مرکباتی زیادی و نخل‌های فراوان.
شگفتی‌های این روستا این می‌باشد با اینکه درخت‌های نخل و گرمسیری وجود دارد ولی درخت‌های سرد سیر مانند گیلاس هم وجود دارد و ثمر مناسبی می‌دهد که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است,همچنین اگر آب و هوای جیرفت ۵۰ درجه می‌باشد اما آب و هوای روستای دلفارد معتدل و مناسب می‌باشد.
این روستا زیبا که از روستاهای گردشگری کشور هم محسوب می‌شود توانسته با جذب گردشگر و توریست برای سرمایه گذاری در استان کرمان موثر شود و همچنین برای روستایین آن منطقه هم درامدی بوجود بیاورد.
بهشت گم شده کرمان
بهشت گم شده کرمان
بهشت گم شده کرمان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]