بهترین صندلی‌های هواپیما کدام‌اند؟

بهترین صندلی‌های هواپیما کدام‌اند؟

کلاس درجه یک
قیمت صندلی‌های هواپیمای درجه یک یا First Class از کلاس‌های تجاری (Business) و اقتصادی (Economy) بیشتر است زیرا بیشترین فضا و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. مزایای صندلی‌های کلاس درجه یک در پروازهای بین‌المللی بیشتر محسوس است و به چشم می‌آید. برخی از صندلی‌های کلاس درجه یک کاملاً باز و شبیه تختخواب می‌شوند. گاهی صندلی‌های کلاس درجه یک به یک تختخواب در سوییتی اختصاصی مبدل می‌شوند که راحتی و حریم خصوصی بیشتری دارد. با این حال، کلاس درجه یک در پروازهای داخلی کوتاه فضای پای بیشتری دارد، صندلی‌ها عریض‌تر هستند و از بهترین خدمات نسبت به صندلی‌های کلاس‌های پایین‌تر تجاری و اقتصادی برخوردارند.

کلاس تجاری یا business class
بعد از کلاس درجه یک، صندلی‌های کلاس تجاری بیشترین راحتی را دارد. صندلی‌های کلاس تجاری در پروازهای بین‌المللی فضای پای بیشتری دارند و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عریض‌تر هستند و نسبت به کلاس اقتصادی بیشتر باز می‌شوند. صندلی‌های کلاس تجاری در برخی خطوط هوایی در پروازهای بین‌المللی کاملاً باز و تختخواب می‌شوند. با این که تفاوت بین کلاس تجاری و اقتصادی در پروازهای داخلی کمتر احساس می‌شود اما صندلی‌های کلاس تجاری عریض‌تر هستند، فضای پای بیشتری دارند و فاصله آنها از همدیگر بیشتر است.

ردیف خروجی
صندلی‌های ردیف خروجی در کلاس اقتصادی معمولاً فضای پای بیشتری دارند. زیرا این فضا باید به اندازه کافی بزرگ باشد که مسافران بتوانند در مواقع اضطراری به سرعت از هواپیما خارج شوند. به همین دلیل، صندلی‌ها در جلوی ردیف خروجی معمولاً در فضای پشتشان باز نمی‌شوند و به همین دلیل مسافران ردیف خروجی فضای بیشتری دارند. با این حال، فقط مسافرانی که قادرند در مواقع اضطراری کمک کنند می‌توانند در ردیف‌های خروجی بنشینند.

دیوار حائل
دیوار حائل پارتیشن‎هایی مانند دیواره، تیغه یا پرده هستند که بخش‌های مختلف هواپیما را از هم جدا می‌کند. این دیواره کلاس‌های مختلف را از هم جدا می‌کند. مثلاً کلاس تجاری را از کلاس اقتصادی و صندلی‌ها را نیز از سرویس بهداشتی و آشپزخانه مجزا می‌کند. صندلی‌های دیواره حائل پشت این دیوارهای جداکننده قرار دارند. برخی این صندلی‌ها را ترجیح می‌دهند زیرا جلوی آنها مسافر دیگری ننشسته است و با مشکل باز کردن صندلی مواجه نمی‌شوند. علاوه بر این، صندلی‌های دیواره فضای بیشتری دارند زیرا این دیواره جداکننده با فاصله بیشتری از صندلی قرار گرفته است. اما همه صندلی‌های دیواره فضای بیشتری ندارند. برخی از این دیواره‌ها تنها ۳۰ سانتی‌متر از صندلی فاصله دارند و در واقع بدترین صندلی هستند. همچنین، از آنجا که فضای زیر صندلی در جلوی شما قرار ندارد، باید ساک یا کیف دستی خود را در کابین‌های بالای سرتان بگذارید.
بهترین صندلی‌های هواپیما کدام‌اند؟
بهترین صندلی‌های هواپیما کدام‌اند؟
بهترین صندلی‌های هواپیما کدام‌اند؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]