بهشتی میان شلوغی و ازدحام تهران

بهشتی میان شلوغی و ازدحام تهران

پارک طالقانی، واقع در تپه‌های عباس اباد تهران،در سال 1361 افتتاح شد. خود پارک در کنار بزرگراه حقانی قرار دارد و پل Bridge "طبیعت" ،که یکی از دلایل بازدید مردم از این پارک است، با گذر از روی بزرگراه مدرس پارک طالقانی را به پارک آب و آتش متصل میکند. امکانات متعددی در پل طبیعت از جمله رستوران و کافی شاپ و فضاهای سبز و... برای راحتی بازدید کنندگان قرار داده شده است. این پل که جزو جاذبه‌های گردشگری بوده و یکی از نماد‌های پایتخت است ، دارای ارزش معماری بسیای است.
از رفاه و امنیت و خوشگذرانی گرفته، تا موزه گردی و انجام احکام شرعی! تزئینات ، امکانات رفاهی و ورزشی این پارک روز به روز افزایش یافته و بهتر میشوند.قدم زدن روی سنگ ریزه‌های داخل پارک ، پل‌ها و راه چوبی حس فوق العاده ای رو به شما القا میکنه و درختان سر به فلک کشیده و قدیمی این پارک هرچه بیشتر شمارا محو خود میکنند. در ارتفاع بودن پارک طالقانی تهرانی را به شما نشان میدهند که تا کنون از چشمان شما پنهان بوده. مناظر محشر این پارک سوژه‌های عکاسی بی مانندی را برایتان فراهم کرده.
بی دردسر‌ترین راه برای دسترسی به این بهشت از طریق مترو است. سریعترین قسمت ایستگاه شهید حقانی واقع در خط یک مترو میباشد که بعد از آن تنها نیاز به 5 دقیقه پیاده روی دارید.ایستگاه شهید همت نیز در ضلع جنوبی این پارک قرار دارد که برای رسیدن به مرکز پارک از این طرق نیاز به مدت زمان و پیاده روی بیشتری دارید.اگر قصد دارید با خودرو شخصی بروید باز هم جای نگرانی نیست. در بزرگراه حقانی و در مجاورت پارک طالقانی پارکینگ بزرگی جهت خدمات رسانی آماده است.
بهشتی میان شلوغی و ازدحام تهران
بهشتی میان شلوغی و ازدحام تهران

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]