سفری مطمئن به زیباترین نقاط ایران و جهان با کلوت (بخش اول)

سفری مطمئن به زیباترین نقاط ایران و جهان با کلوت (بخش اول)

"ایمنی، سرعت، اطلاعات گسترده تر، تماشا و تفرج، صرف زمان و هزینه کمتر برای مسافر اولین اصل در تمامی تورهای ماست."
شرکت کلوت از نخستین بنیان گذاران طبیعت گردی تخصصی در ایران و جهان به شمار می‌رود که به صورت حرفه ای و در قالب موسسات خدمات جهان گردی فعالیت می‌نماید و در این چند دهه فعالیت خود، پیشرو اجرای تورهای مسافرتی گردشگری، طبیعت گردی و جهانگردی بوده است که با شرکت‌های بین المللی معتبر و معتقد به اصول سفرهای مسئولانه همکاری می‌کند.
کلوت شرکتی است که در اجرای سفرهای طبیعت گردی تجربه دارد. تور یک روزه طبیعت گردی و تورهای تخصصی طبیعت گردی کلوت براساس خواسته‌ها و توانایی‌های شما با توجه به فصل و استانداردهای برنامه ریزی سفر طراحی شده است؛ بهترین خدمات حمل و نقل، راهنمایان حرفه ای، پذیرایی، آنچنان که در شان همراهان کلوت باشد، ارائه می‌شود. برنامه‌های متنوع سفرهای دامنه گردی در اطراف روستاها، طبیعت گردی و سفرهای ماجراجویانه را در قالب گروه‌های بیابان گردی، کوه پیمایی، غارنوردی، جنگل نوردی، روستا گردی، دیدار از ایلات و عشایر، تماشای پرندگان، رصد ستارگان، قایق سواری در آب‌های خروشان و سایر فعالیت‌های طبیعت گردی را برگزار نموده و شکل‌های جدیدی مثل توریسم سلامت را هم به برنامه سفرهای خود اضافه کرده است.

شرکت کلوت از نخستین بنیان گذاران طبیعت گردی تخصصی در ایران و جهان به شمار می‌رود که به صورت حرفه ای و در قالب موسسات خدمات جهان گردی فعالیت می‌نماید. کلوت شرکتی است که در اجرای سفرهای طبیعت گردی تجربه دارد. تور یک روزه طبیعت گردی و تورهای تخصصی طبیعت گردی کلوت براساس خواسته‌ها و توانایی‌های شما با توجه به فصل و استانداردهای برنامه ریزی سفر طراحی شده است؛ بهترین خدمات حمل و نقل، راهنمایان حرفه ای، پذیرایی، آنچنان که در شان همراهان کلوت باشد، ارائه می‌شود.:
از جمله تورهای طبیعت گردی کلوت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
مجارستان (بوداپست)
بوداپست پایتخت رمزآلود کشور مجارستان با معماری خیره‌کننده، تاریخ جذاب و تفریحات پر جنب و جوشش درست در امتداد رودخانه‌ی بسیار زیبای دانوب واقع شده است. به بوداپست، «پاریسِ اروپای مرکزی» هم می‌گویند که البته مبالغه هم نیست. این شهر به خاطر بسیاری از موزه‌ها و نقاط سنتی دیدنی‌اش منحصر به فرد است. رد پای هنرِ باروک، نئوکلاسیم و هنر نو را در معماریِ بی‌نظیرِ بوداپستِ شکوهمند و رمانتیک خواهید دید و موسیقیِ کلاسیک هم بخشی از هویت این شهر است. هر گوشه شهر مثل سکانسی از یک فیلم تاریخی، فصلی از یک رمان یا یک تابلوی نقاشی است. بوداپست شهری بزرگ، با پیشینه‌ای خوب، فرهنگی زنده از گذشته، معماری‌های زیبا و شکوهمند، پر از اقامتگاه‌های بزرگ و غذاهای ارزان، متناسب با هر نوع بودجه‌ای است.
سفری مطمئن به زیباترین نقاط ایران و جهان با کلوتروسیه
روسیه به عنوان بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین عضو اتحاد جماهیر شوروی سابق، هنوز هم یک کشور عالی برای سفر محسوب می‌باشد. سواحل بزرگ نیمه گرمسیری تا مناطق زمستانی و سرد در شمال، همه به خوبی در این کشور دیده می‌شود. شرق روسیه جمعیت کمتری دارد اما هنوز هم در آن شهرهایی است که می‌تواند گردشگران بیشتری نسبت به غرب جذب نماید. روسیه تاریخی غنی دارد و گردشگران به هر ناحیه‌ای که سفر کنند می‌توانند نشانه‌ای از این تاریخ غنی را ببینند. تقریبا در همه جا بازدید کنندگان می‌توانند نمونه‌هایی از هنر با شکوه را نه تنها در موزه‌ها ، بلکه در کلیساهای آن نیز مشاهده نمایند.
بخش دوم مطلب
سفری مطمئن به زیباترین نقاط ایران و جهان با کلوت (بخش اول)

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]