سفر مختصر و مفید، تورهای یکروزه در تهران و اطراف تهران

سفر مختصر و مفید، تورهای یکروزه در تهران و اطراف تهران

سفر کردن و آشنایی با فرهنگ ها، جاذبه و طبیعت نقاط جدید از جذاب‌ترین تفریحات زندگی است. برای بیشتر ما سفر چندین جنبه و دلیل دارد؛ یکی برای دیدن جاذبه طبیعی شاخص و معروفی سفر را انتخاب می‌کند و برای دیگری، دلیل سفر آثار اعجاب انگیز تاریخی گذشتگان است. نقطه مشترک بیشتر ما شادی و سروری است که از سفر پیدا می‌کنیم. سروری که بخشی از آن ناشی از استراحتی هرچند کوتاه، از کار و زندگی و روزمرگی‌های شهری است.
سفر طولانی، فرصتی را می‌طلبد که به آسانی دست نمی‌دهد؛ نوروز از آن فرصت‌های طولانی ای است که سالی یکبار دست میدهد و تازه آن سالی یکبار هم برای همه ممکن نیست و شلوغی جاده‌ها و گرانی در چنین ایامی، شادی سفر را کمرنگ میکند. اما نمی‌شود که سفر نرفت و کشف نکرد و ندید.
اگر فرصت سفر چند روزه نداریم و مشغله‌های زندگی اجازه سفر طولانی را به ما نمی‌دهند، راه دیگری هست که بتوانیم شادی سفر را همچنان و مداوم تجربه کنیم. روزهای تعطیل آخر هفته همیشه فرصت خوبی برای تفریحات یکروزه اند.
شاید پیش خودتان بگویید که مگر یکروزه کجا می‌توان رفت؟ مقاصد بی شماری در تهران و اطراف آن هستند که اگر با ژیوار همسفر شوید، خواهید دید که می‌توان از فرصت‌های محدود آخر هفته هم به خوبی استفاده کرد و طبیعت و فرهنگ را کنار زندگی روزمره لمس کرد.
ژیوار که سالهاست در حوزه طبیعت گردی فعالیت می‌کند، امتحانش را برای انتخاب مقاصد مناسب و اجرای سفر یکروزه پس داده و فرصت محدود آخر هفته را به بهترین شکل تبدیل به سفری مناسب می‌کند.
تور یک روزه را می‌توانید در قالب سفرهای طبیعت گردی و گشت و گذاری یکروزه تجربه کنید و یا اینکه روز تعطیلتان را به کشف دوباره تهران بگذرانید و جاذبه‌های تاریخی، معماری و فرهنگی پایتخت را بشناسید.
اگر اهل طبیعت گردی باشید ژیوار گزینه مناسبی است که یک روز تعطیل آخر هفته را در مقاصدی جذاب بگذرانید. سفرهای یکروزه ای مثل رودخانه نوردی در پلنگ دره مازندران و جنگل نوردی در جنگل راش و کویر جادویی مرنجاب همیشه گزینه‌های بالای لیست طبیعت دوست‌ها بوده اند. سفر به این مقاصد به همراه تیم و همسفران ژیوار آخر هفته تان را به یاد ماندنی خواهد کرد.
به جز تورهای یکروزه طبیعت گردی، گزینه جذاب دیگری هم برای استفاده از تعطیلات آخر هفته پیش رویتان است؛ کشف خیابان‌های شهری که دوستش می‌داریم. تور تهرانگردی محدود به موزه گردی نیست، تهران را می‌توان با پنج محله قدیمی اش، گذرهای تاریخی اش و خانه‌های آجری پر از قصه اش شناخت. گشتن و کشف محله‌های اودلاجان و سنگلج، پیاده روی در گذر ادیان؛ سی تیر و کشف دوباره شانزه لیزه تهران؛ لاله زار و شنیدن قصه‌های شهر پیشنهاد فرهنگی ژیوار به آنهایی است که آخر هفته را تهران مانده اند اما دوست ندارند خانه نشینی کنند.
با ژیوار اگر همقدم تهرانگردی شوید، آخر هفته را به شنیدن قصه‌های تهران قدیم مهمان خواهید بود. قصه خانه‌ها و عمارت‌ها و خیابان هایی که تاریخ معاصر را به چشم دیده اند. قدم زدن و لمس کردن بناهایی که پیش ترها تاریخ در آن‌ها رقم خورده، روی دیگری از زندگی در تهران را نشانتان خواهد داد.
سفر یکروزه موقعیتی است که همیشه و همواره مهیا است و می‌توانید از لذتش بهره مند شوید. اما اگر هوس سفر به دیار عموزاده‌های همزبانمان؛ تاجیکستان به سرتان افتاد حتما سری به ژیوار بزنید. ژیوار که چند سالی است به صورت تخصصی در زمینه گردشگری تاجیکستان فعالیت می‌کند، هر هفته تورهای تاجیکستان را برگزار می‌کند. اگر از آن مسافرانی هستید که دوست دارید مقاصد سفر را خودتان کشف کنید و مستقل سفر کنید، می‌توانید از خدمات ویزای تاجیکستان ژیوار استفاده کنید.
سفر مختصر و مفید، تورهای یکروزه در تهران و اطراف تهران

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]