سفر به کرابی

سفر به کرابی

شهر کرابی از زیباترین شهرهای کشور تایلند با جاذبه‌هایی بسیار دیدنی و جذاب است. در تور کرابی با جاذبه هایی روبرو خواهید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.
http://buralan.com/tours/krabi-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C
کرابی هم مانند خیلی از مناطق دیگر تایلند آب و هوای گرمسیری دارد و میانگین دمای هوا، ۲۷ درجه یا بالاتر است. کرابی دو فصل گرم و خشک و خنک و مرطوب را دارد اما حتی در فصل گرم و خشک آن هم باید انتظار بارش باران را داشته باشیم. هوای گرم و خشک در ماه‌های مارس و آپریل و هوای خنک و مرطوب در ماه‌های سپتامبر و اکتبر می‌باشد.
بهترین زمان سفر به کرابی با توجه به آب و هوای آن، از ماه ژانویه تا ماه مارس است و بنابراین در این ماه ها، با گردشگرهای زیادی هم روبرو می‌شوید و طبیعتا قیمت هتل‌ها و خدمات هم بیشتر می‌شود. ماه‌های می‌تا اکتبر به دلیل بارش زیاد باران، زمان مناسبی برای سفر نمی‌باشد.
کرابی یک شهر بندری و ماهیگری است که شاید بتوان آن را قدیمی‌ترین سکونتگاه مردم تایلند در بین شهرهای دیگر دانست. استانی که در جنوب دریای آندامان قرار گرفته است و شاید قدیمی‌ترین تاریخ سکونتگاه‌های تایلند را در بین بقیه‌ی استان‌ها داشته باشد. کرابی صخره‌ها و غارهای بسیاری دارد که روی دیواره‌های آنها می‌توان نشانه هایی از نقاشی‌های باستان رامشاهده نمایید.
سفر به کرابی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]