دنیای اقیانوس (Ocean World) در تایلند

دنیای اقیانوس (Ocean World) در تایلند

دنیای اقیانوس (Ocean World) یکی از بهترین جاذبه هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن بروید.
http://buralan.com/post/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-ocean-world-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF
این آکواریوم بزرگ محل زندگی آبزیان دریایی متنوعی مثل کوسه، سفره ماهی، پنگوئن، اسب دریایی، مرجان‌های رنگارنگ و ماهی‌های دریایی است. این آکواریوم دارای بخش‌های مختلفی است و هر بخش دارای یک تم متفاوت می‌باشد. در کنار هر یک از این حیوانات تابلوهایی حاوی اطلاعاتی درباره آن حیوان به زبان تایلندی و انگلیسی در نظر گرفته شده است.
برخی گونه‌های ماهی‌های بزرگ در بخش جنگل‌های گرمسیری (Tropical Rainforest) این آکواریوم زیبای بانکوک نگهداری می‌شوند. این بخش همانطور که از اسمش پیدا است، همانند جنگلی سرسبز با چندین آبشار است. درمیان ماهی‌های این قسمت، چندین گونه ماهی از جنگل‌های بارانی آمازون وجود دارند که از آن دسته می‌توان به آرپایما (Arpaima)، بزرگ‌ترین ماهی آب شیرین جهان، اشاره کرد که طول آن به بیش از 15 فوت خواهد رسید.
یکی دیگر از بخش‌های این آکواریوم دریایی بخش "ماجراجویی در یخ" (Ice Adventure) است. این بخش پر از برف و یخ و محل زندگی پنگوئن‌های گنتو می‌باشد.
دنیای اقیانوس (Ocean World) در تایلند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]