خرید در کرابی

خرید در کرابی

کرابی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. خرید یکی از بهترین جاذبه‌های تور کرابی برای بازدید می‌باشد.
فروشگاه چند بخشی Vogue، سنت به خوبی جواب‌پس‌داده‌ی بسیاری از مراکز تجاری تایلند را ادامه داده و تعداد زیادی از فروشگاه‌های برندهای مشهور را همراه با یک سوپرمارکت مرکزی، یک فود کورت و مکان‌هایی برای عرضه غذاهای فست‌فود، در زیر یک سقف جمع کرده است. این مرکز خرید ۳ طبقه، در جاده ماهاراجه در قلب شهر کرابی قرار گرفته و تمام کالاهایی که مسافران تور تایلند به آنها نیاز دارند را به فروش می‌رسانند.
http://buralan.com/post/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C
بازار مهاراجه را با نام بازار صبحگاهی نیز می‌شناسند و همان‌طور که از نامش بر می‌آید بازاری سرزنده و فعال، حتی قبل از طلوع آفتاب است. این بازار در خیابان شماره ۷ جاده مهاراجه قرار گرفته و در داخل دو سوله بزرگ برپا می‌شود. بازار مهاراجه به معنای واقعی کلمه هیچ‌وقت بسته نمی‌شود؛ البته ساعت‌هایی از روز وجود دارد که آنچنان فعال نیست اما به هر حال همیشه چیزی در آن پیدا می‌شود. در اینجا در تور کرابی می‌توانید انواع محصولات محلی مانند برنج، ادویه، خمیر چیلی، میوه‌های رنگارنگ، سبزیجات، گوشت، ماهی و انواع غذاهای دریایی را پیدا کنید. تعداد زیادی دکه فروش غذا به چشم می‌خورد.
خرید در کرابی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]