علامت هتل هایی که در آن سواستفاده جنسی رخ داده است رابشناسیم

علامت هتل هایی که در آن سواستفاده جنسی رخ داده است رابشناسیم

وبسایت گردشگری تریپ‌ادوایزر، مکان‌هایی که سابقه رخ دادن مشکلات تبعیضی و سوءاستفاده جنسی در آن‌ها وجود داشته را به گردشگران معرفی می‌کند.

به نقل از ایندپندنت، تریپ‌ادوایزر(TripAdvisor) در پاسخ به تعدادی از متخصصان سفر، در وبسایت و اپلیکیشن خود شروع به قرار دادن نشان‌هایی کنار هتل‌ها و اقامت‌گاه‌هایی کرده که به عنوان موقعیت‌هایی شناسایی شده‌اند که سوء‌استفاده جنسی و دیگر نگرانی‌های بزرگ در آن‌ها به وقوع پیوسته است.

به گفته کوین کارتر که یکی از سخنگویان این کمپانی است، این نشان‌های اخطاردهنده که بر پایه کامنت‌های مردم قرار داده می‌شوند، به منظور مشخص کردن مشکلات سلامتی، امنیتی و تبعیضی در تمام طبقه‌بندی‌های سفر این وبسایت طراحی شده‌اند.

او گفت: این نشان‌ها تا مدت سه ماه می‌توانند در تریپ‌ادوایزر باقی بمانند. با این حال، اگر مشکلات ادامه پیدا کند ممکن است ما این مدت زمان را افزایش دهیم. این نشان‌ها به منظور اطلاع‌رسانی قرار داده خواهند شد، نه تنبیه.

به گفته او کمیته‌ای متشکل از کارمندان این کمپانی تصمیم‌های مربوط به اضافه کردن یا حذف کردن این نشان‌ها را خواهند گرفت و هر چقدر هم که اعتراضی نسبت به یک نشان ثبت شود، حذف نخواهد شد. کارتر اضافه کرد: ما می‌خواهیم مصرف‌کنندگان بتوانند نقدهای مثبت و منفی از تجارت‌ها را ببینند.

تا به حال سه اقامت‌گاه واقع در منطقه پلایا دل کارمن مکزیک توسط تریپ‌ادوایزر علامت‌گذاری شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل گرند ولاس ریویرا مایا اشاره کرد که در حال حاضر توسط کاربران به عنوان دومین هتل محبوب این کشور انتخاب شده است. پنجمین هتل مکزیک یعنی ایبروستار پارایسو لیندو هم نشان‌گذاری شده و این در حالی است که تا به حال هر یک از این دو هتل هزاران نقد و نظر دریافت کرده‌اند.

تریپ‌ادوایزر هفته گذشته رسما از یک زن ۳۵ ساله از دالاس به نام کریستی لاو معذرت‌خواهی کرد چون به طور مداوم پست‌های او را پاک کرده بود که در آن او ادعا می‌کرد یکی از نگهبانان امنیتی هتل پارایسو مایا به او تجاوز کرده است.

یکی دیگر از مهمانان همان اقامت‌گاه هم گفته بود می‌خواست درباره یک حمله جنسی گزارش دهد، اما بعد از این که تریپ‌ادوایزر به دلایل مختلف به او این اجازه را نداد، در نهایت صرف‌نظر کرد.

از حالا به بعد، تریپ‌ادوایزر در قالب سیاست جدیدش سعی می‌کند درباره این که چرا نقدها رد می‌شوند با وضوح بالاتری عمل کند. کارتر می‌گوید: ارتباطات ایمیلی جدید ما به وضوح اعلام خواهند کرد که چرا یک جمله یا واژه در تضاد با سیاست‌های ما حذف شده است و از فرد می‌خواهد بازبینی خود را تدوین و دوباره ارسال کند.
علامت هتل هایی که در آن سواستفاده جنسی رخ داده است رابشناسیم
علامت هتل هایی که در آن سواستفاده جنسی رخ داده است رابشناسیم
علامت هتل هایی که در آن سواستفاده جنسی رخ داده است رابشناسیم

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]