سفری جذاب به تایلند با تورهای ترکیبی تایلند

سفری جذاب به تایلند با تورهای ترکیبی تایلند

کشور تایلند با دارا بودن طبیعت بی نظیر, جنگل‌های سرسبز , جزایر بکر, سواحل زیبا, غذاهای لذیذ و جاذبه‌های دیدنی یکی از بهترین کشورهای گردشگری در جهان می‌باشد که هر ساله بر تعداد بازدیدکنندگان این کشور رویایی افزوده می‌شود. برای سفر به این کشور گردشگران به دنبال تورهای ارزان می‌باشند تا با بهترین قیمت سفری راحت و خوش را تجربه کنند. وب سایت  https://thailandtor.com با ارائه آفرهای ترکیبی تور تایلند این امکان را به گردشگران داده است تا سفری خوش با قیمت استثنایی  را به تایلند داشته باشند. با توجه به اینکه  سفر به تایلند در غالب تورهای تکی مانند تور پوکت, تور پاتایا,  تور بانکوک قیمتهای گزافی را برای گردشگران در پی دارد. گردشگران و مسافرین محترم می‌توانند از تورهای ترکیبی تایلند ما استفاده نمایند و با قیمت‌های مناسب سفری به یادماندنی را به این کشور تجربه کنند.

سفر به پوکت با تورهای ترکیبی تایلند

پوکت جزیره ای بکر و دیدنی در کشور تایلند است که می‌توان به قاطیعت گفت که انگیزه بیشتر گردشگران و مسافران برای سفر به  تایلند دیدن این جزیره رویایی می‌باشد. این جزیره شگفت انگیز با تمام زیباییهایش یک منطقه خارق العاده برای گذراندن تعطیلاتی به یادماندنی است. این جزیره دارای طرفدارن بسیاری از سرتاسر جهان می‌باشد از این رو تور پوکت از قیمت‌های بالاتری نسبت به تورهای پاتایا و بانکوک برخورد است گردشگرانی که می‌خواهند دیدن این جزیره را ازدست ندهند می‌توانند از تورهای ترکیبی نظیر تور پوکت با تور پاتایا و یا تور پوکت با تور بانکوک که از نظر هزینه به مراتب به صرفه‌تر هستند  استفاده کنند.

سفر به پاتایا با تورهای ترکیبی تایلند

پاتایا شهری در سواحل شرقی تایلند می‌باشد این شهر بی نظیر را گردشگران نه تنها بخاطر سواحل زیباییش بلکه بخاطر جاذبه‌های دیدنی و متفاوتش به عنوان مقصد اصلی خود در سفر به تایلند قرار می‌دهند. ذوق و هیجان و لذت را میتوان در این شهر یکجا تجربه کرد. یکی از مزایای تور پاتایا نسبت به تور بانکوک و تور پوکت ارزانتر بودن آن است لذا از این رو گردشگران عزیزی که می‌خواهند با تورهای ترکیبی تایلند با قیمت‌های باور نکردنی به این کشور استثنایی استوایی سفر کنند می‌توانند در برنامه مسافرتی خود تور پاتایا را در کنار تور پوکت و تور بانکوک نیز بگنجانند.

سفر با تورهای ترکیبی با نازلترین قیمت به بانکوک
بانکوک یکی از شلوغ‌ترین شهرهای تایلند و پایتخت این کشور است. این شهر در تایلند به نام شهر فرشته‌ها شهرت دارد. بانکوک با داشتن هتل‌های لوکس، مراکز خرید متعدد، مراکز تفریحی بیشماری، رستوران‌های بی نظیر و جاذبه‌های دیدنی اش سالانه باعث جذب تعداد بیشماری از توریستان و گردشگران از سرتا سر جهان می‌شود. برای سفر به بانکوک گردشگران  باید هر سال با قیمت هایی نسبتا بالایی تورهای بانکوک را خریداری کنند به ویژه قیمت تور بانکوک در ایام تعطیلات نوروز که سر به فلک می‌کشد  باعث نارضایتی  بسیاری از مسافرین می‌شود. از این رو وب سایت تور تایلند  با ارائه تورهای ترکیبی مانند  توربانکوک- پوکت، تور بانکوک - پاتایا ویژه روزهای عادی و تعطیلات با نازلترین قیمت به گردشگران و علاقه مندان خود این امکان را داده است تا با هزینه کمتری به  این کشور سفر کنند و از سفر خود به تایلند نهایت لذت را ببرند.

سفری جذاب به تایلند با تورهای ترکیبی تایلند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]