تور پوکت و دیدنیهای پوکت

تور پوکت و دیدنیهای پوکت

1 بودای بزرگ BIG BUDDHA
یکی از مهمترین جذابیتهای جزیره پوکت بودای بزرگ می‌باشد. این مجسمه بزرگ بالای تپه NAKKERD بین منطقه چائولانگ و کاتا قرار دارد و با 45 متر ارتفاع از همه طرف قابل رویت است. این مکان پربازدید دسترسی بسیار آسانی از شاهراه اصلی پوکت دارد.
محوطه اطراف این مجسمه بسیار آرام و بی سر وصدا می‌باشد و تنها صدایی که خواهید شنید، صدای به هم خوردن زنگهای کوچک و تکان خوردن پرچم‌های زرد رنگ در باد می‌باشد. یک مجسمه بودای کوچکتر نیز نزدیک مجسمه اصلی قرار دارد که به رنگ طلایی بوده و از جنس فلز برنج می‌باشد.
روزانه 1000 نفر از این مکان دیدن می‌کنند که بسیاری از آنها برای هزینه‌های تعمیر و نگه داری آن پول هدیه می‌دهند.
به خاطر داشته باشید هنگام بازدید نباید لباسهایی مانند دامن‌های کوتاه و بلوزهایی با نوشته‌ها یا عکس‌های توهین آمیز به تن داشنه باشید و یا می‌توانید از نوعی دامن سنتی به نام SARONG استفاده کنید که بدون هزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد.
در کنار محوطه بودای بزرگ نیز رستوران بسیار زیبایی قرار دارد که می‌توانید در آن غذای بسیار خوشمزه تایلندی میل کرده و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید.
اگر می‌خواهید منظره زیبای غروب خورشید را از کنار بودای بزرگ تماشا کنید پیش از ساعت 18.30 آنجا باشید.
ساعت بازدید: 8 صبح الی
2 نمایش سیمون کاباره SIMON CABARET SHOW
این شوی زیبا، نمایشی از رنگ و اصالت و فرهنگ همراه با تفریح و سرگرمی می‌باشد. شوی سیمون کاباره یکی از سرگرمی‌ها و جذابیتهای برجسته جنوب شرق آسیا است که هزاران بازدیدکننده را از سراسر جهان به طرف خود می‌کشاند.
لباسها و آرایشهای عجیب و غریب به همراه رقص و آواز سنتی، به بینندگان سنتهایی از سراسر جهان از جمله مصر، آمریکای لاتین، چین و تایلند نشان می‌دهد.
این شو هر شب در 3 سانس توسط یک تیم 100 نفره برنامه ریزی و اجرا می‌شود و دو دهه قدمت دارد و تنها در هنگام مرگ ملکه مادر و سونامی سال 2004 تعطیل بوده است. بازدید از شوی سیمون کاباره خاطره ای به یادماندنی از سحر و جادوی پوکت برای شما به ارمغان می‌آورد .

3 جزیره فی فی PHI PHI ISLANDS
جزیره فی فی یکی از زیباترین جزایر تایلند است که در نزدیکی پوکت قرار دارد. برای رسیدن به این جزیره می‌توانید از قایق و کشتی‌های تندرو استفاده کنید و مکانی بسیار مناسب برای استراحت و لذت بردن از منظزه زیبای اقیانوس و تفریحات آبی می‌باشد.

4 نمایش فانتاسی FANTASEA SHOW
فانتاسی شو بزرگترین نمایش در جزیره پوکت می‌باشد. در این نمایش شما شاهد بند بازی بازیگران، نمایش با فیلها و حیوانات و ... خواهید بود که آمیزه ای از سنت و فانتزی می‌باشد و شبی فوق العاده و هیجان انگیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

در کنار نمایش نیز می‌توانید از کاخ فیلها دیدن کنید، خرید نمایید و در رستوران غذاهای لذیذ و متنوع میل نمایید. رستوران بوفه مجموعه به نام GOLDEN KINNAREE با 4000 صندلی انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را برای بازدیدکنندگان سرو می‌کند. همچنین نمای زیبای رستوران پس زمینه زیبایی برای عکسهای شما ایجاد خواهد کرد.

ورود به سالن نمایش ساعت 20.30 شروع می‌شود و بردن دوربین داخل سالن ممنوع است.
هزینه بلیط نمایش برای بزرگسالان 1800 بات می‌باشد و بلیط نمایش به همراه شام به صورت بوفه 2200 بات می‌باشد.
ساعت کاری مجموعه: 5 بعد از ظهر الی 23.30
موقعیت: ساحل کامالا

جهت مطالعه بیشتر درباره مناطق گردشگری ایران و جهان به وب سایت http://shahrfarang.net/ مراجعه کنید. :)
تور پوکت و دیدنیهای پوکت

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]