پرواز با گلایدر در گرگان

پرواز با گلایدر در گرگان

هنگام سفر و ورود به شهر گرگان مخصوصا در هنگام روز از جمله چیزهایی که در آسمان توجه شما را به خود جلب میکند چترهای رنگارنگیست که بر فراز جنگل و شهر در حال پرواز هستند. پرواز با گلایدر در گرگان از جمله تفریحات مورد علاقه مردم شهر و مسافران این منطقه است. تپه هزارپیچ در ورودی غربی گرگان به دلیل ارتفاع مناسب و تسلط بر شهر از جمله مکان‌های مناسب برای شروع پرواز و تفریح علاقه مندان آماتور در این رشته می‌باشد. قسمت غربی گرگان به دلیل دشت‌های باز و زمین‌های کشاورزی و دورنمای جنگل و کوه‌های بلند از بهترین اماکن پرواز با گلایدر در منطقه می‌باشد.گلایدر سواری و حس پرواز چنان تجربه دلچسبیست که همگان را با کمی چاشنی ادرنالین و هیجان میهمان خود می‌کند.لذت پرواز بر فراز همه‌ی انچه که در زمین در اطراف خود میبینید رویداد بسیار جالبیست که هر کسی آن را تجربه نکرده است.محیط جنگلی مناسب با پوشش انبوه و کوه‌های مرتفع و بلند و در عین حال دشت‌های باز شهر گرگان را به یکی از مراکز پروازی کشور در گلایدر تبدیل کرده است. همچنین وجود مربیان با تجربه و شاگردان انها در سایت‌های پروازی امنیت و اطمینان کامل مسافران و علاقه مندان را به همراه دارد . از نقاط قوت پرواز با گلایدر در گرگان قیمت مناسب پرواز برای اماتورها و حرفه ای‌ها است که خود تاثیر بسیاری در جذب علاقه مندان دارد.

شهر گرگان دارای سایت‌های پروازی بسیار زیبا و مرتفعی برای استفاده عموم می‌باشد که با هماهنگی با مربیان بومی با تجربه وارزیابی شرایط اب و هوایی ان مناطق می‌توان سفری خاص در اسمان را تجربه کرد. در ادامه به معرفی بعضی از سایت‌های پرواز با گلایدر گرگان می‌پردازیم :

۱ – سایت پروازی هزار پیچ : این سایت به دلیل نزدیکی به شهر و دسترسی با جاده اسفالته از موقعیت خوبی برای علاقه مندان اماتور در پرواز با گلایدر می‌باشد . دورنمای سایت هزار پیچ کوه‌های ابی رنگ برفی گرگان است و در عین حال کل شهر زیر پای شما می‌باشد. هم چنین در هنگام پرواز بر فراز این سایت دورنمایی از دریا و خلیج گرگان را خواهید دید.مدت پرواز در این سایت در حدود ۱۰ دقیقه و بیشتر برای کسانی است که تجربه اولین پرواز خود را دارند و میخواهند به همراه مربی با فنون این رشته اشنا شده و در عین پرواز را تجربه کنند.

۲- سایت پروازی درازنو گرگان : این سایت درارتفاعی در حدود ۲۰۰۰ متر در نزدیکی منطقه جهان نما قرار گرفته است.پرواز در این سایت برای افراد حرفه ای‌تر مناسب بوده و مدت زمان پرواز طولانی‌تر می‌باشد. هنگامی که به سایت درازنو میرسید زیباترین و بکرترین جنگل‌های منطقه را در اطراف خود میبینید . هم چنین دریا در دوردست در کنار روستاهای کوچک و بزرگ در میان دشت‌های رنگارنگ کشاورزی منظره خارق العاده ای برای شما ایجاد می‌کند .مدت زمان پرواز از سایت درازنو تا جنگل‌های کردکوی در حدود ۴۵ دقیقه بوده و شما ۱۶ کیلومتر بر فراز جنگل با گلایدر پرواز خواهید کرد.دسترسی با این سایت کمی زمان بر بوده و تنها در شرایط مناسب اب وهوایی برای خودروهای معمولی قابل دسترسی می‌باشد.پرواز و رسیدن به سایت پروازی درازنو تنها با همراهی مربیان بومی امکان پذیر می‌باشد.

۳-سایت پروازی نرو گرگان : این سایت پروازی جز مرتفع‌ترین محل‌های پرواز در گرگان و منطقه می‌باشد و در حدود ۲۶۰۰ متر ارتفاع دارد.دسترسی تنها از طریق خودروهای شاسی بلند و کوهنوردی در مسیری شیب دار امکان پذیر است. هنگام ورود به این سایت شما خود را بر فراز کوه‌های گرگان ومسلط بر جنگل ناهارخوران و شهر گرگان خواهید دید.ارتفاع بسیار بالا و اب وهوای عالی و جنگل‌های بکر منطقه این سایت را به یکی از زیبا‌ترین سایت‌های پروازی در گرگان تبدیل کرده است.پرواز در این سایت تنها برای علاقه مندان حرفه ای پرواز امکان پذیر است و حضور مربیان بومی در این سفر به همراه شما الزامی می‌باشد.مدت زمان پرواز در حدود یک ساعت بوده و شما با گلایدر بر فراز جنگل ناهارخوران پرواز خواهید کرد.

۴- سایت پروازی بندرترکمن : این سایت پروازی به دلیل مسطح بودن و عدم وجود ارتفاعی در منطقه به صورت پرواز پاراگلایدر خواهد بود .از مهم‌ترین مزیت‌های این سایت پرواز بر فراز دریا و خلیج گرگان خواهد بود. هم چنین شما در این پرواز می‌توانید بر فراز جزیره اشوراده انواع حیوانات و پرنده‌های کمیاب بومی منطقه را از اسمان به تماشا بنشینید. دراین سایت برای پرواز علاقه مندان اماتور به همراه مربی بومی امکان پذیر است.

۵- سایت پروازی رامیان : این سایت پروازی در نزدیکی شهر رامیان و در فاصله زمانی حدود ۹۰ دقیقه از گرگان قرار دارد. وجود کوه‌های بلند و جنگل بکر و انبوه در زیر پای شما سایت پروازی رامیان را به یکی از معروف‌ترین سایت‌های پروازی در سطح ایران تبدیل کرده است.

در تجربه پرواز با گلایدر در گرگان شما تجربه ای بکر خواهید داشت و هیجان واقعی را خواهید چشید و خاطره ای خاص برای شما رقم خواهد زد که تا پایان عمر همراه شما خواهد بود.

در سفر به گرگان حتما گلایدر سواری را با قیمت مناسب نسبت به سایر نقاط کشور تجربه کنید. جهت برنامه ریزی پرواز با گلایدر کافیست در صفحه تور گلایدر گرگان ثبت نام کرده تا کارشناسان ما مراحل پروازی شما را با مربیان بومی و با تجربه منطقه هماهنگ نمایند. از جمله مهم‌ترین شرط‌های پرواز در هر سایت پروازی مساعد بودن شرایط اب و هوایی می‌باشد و علاقه مندان هنگام حضور در منطقه حتما اب مربیان خود در تماس بوده و شرایط و پیش بینی‌های اب و هوایی منطقه را مورد نظر خود قرار دهند.
جهت ثبت نام و پرواز با گلایدر بر فراز جنگل‌های گلستان به لینک زیر مراجعه نمایید :

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Tour/42

پرواز با گلایدر در گرگان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]