سفر به درک

سفر به درک

بیایید این بار به جای اینکه به جنگل، رودخانه، کویر یا آبشار برویم همگی با هم برویم به درک. موافقید؟

درک چندان هم جای بدی نیست یا بهتر بگویم خیلی هم جای خوب و فوق العاده ای است فقط کافی است که همت کنید و سری به درک بزنید. مناظر درک که طبیعتی به معنای واقعی بکر دارد و سکوت محض درک شما را بارها و بارها به این نقطه خواهد کشاند.

اگر همین الان یک عکس از درک به شما نشان دهند با خودتان می‌گویید : این نقطه‌ی بی نظیر باید حتما در آمریکای مرکزی یا جایی خیلی دورتر از ما باشد. اما واقعیت این است که درک در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

درک روستایی است که در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است و هنوز خیلی مورد توجه گردشگران و طبیعت دوستان قرار نگرفته است.

استان سیستان و بلوچستان را شاید همه‌ی ما ایرانیان کمتر از نقاط دیگر کشور بشناسیم و تصوری که از آن در سر داریم با واقعیت میلیون‌ها متر فاصله داشته باشد.

روستای درک با مردمانی خونگرم و به شدت مهمان نواز یکی از امن‌ترین نقاطی است که هر تور گردشگری یا طبیعت گردی می‌تواند به آن سفر کند.

مردمان روستای درک به علت نزدیکی شان به دریا اغلب به شغل ماهیگیری مشغولند و از همین راه زندگی خود را می‌گذرانند.
در جنوب استان سیستان و بلوچستان و در امتداد دریای عمان جایی در 180 کیلومتری جنوب چابهار روستایی است به اسم درک که مقصد سفر امروز ماست. روستای درک در راه 2 بندر مهم جنوب کشور عزیزمان ایران یعنی در راه بندر چابهار و بندر عباس قرار گرفته است.

اگر در مسیر کناره بندر عباس به چابهار در حرکت باشید می‌توانید علاوه بر لذت بردن از پدیده‌ی گل‌های افشان به زر آباد بروید. از شهر چابهار تا روستای زر آباد 170 کیلومتر در راه خواهید بود. بعد از طی کردن مسیری 10 کیلومتری از زرآباد به روستای درک خواهید رسید.

جاذبه‌های بیشتر درک را در مجله‌ی ما بخوانید
https://www.mihmansho.com/mag/content/1440
سفر به درک

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]