ویلا باغ در گرگان

ویلا باغ در گرگان

برای خیلی از مسافرانی که به شمال و شهر گرگان میان اقامت در سوییت و اپارتمان هایی که تو شهر خودشون توش ساکن هستن خیلی جذابیت نداره و به سراغ اجاره ویلا باغ در گرگان میرن . به همین منظور در این مقاله سعی کردم یک ویلا باغ گرگان رو بهتون معرفی کنم . ویلا باغ با کد ۱۰۱۵ در سایت گرگان تماشا که البته آدرس و مشخصاتش به طور کامل توضیح داده شده و باز هم برای شفافیت بیشتر به همه توضیح میدم .این ویلا باغ در ۵ کیلومتری غرب گرگان قرار داره و ازونجا وارد فرعی شده و پس از روستا و زمین‌های کشاورزی وارد منطقه جنگلی میشیم . از در ورودی ویلا باغ تا شهر گرگان ۸ کیلومتر و ۸ دقیقه زمانی فاصله داره و در این منطقه کلا در حدود ۲۰ تا خونه و ویلا در کنار هم قرار گرفتند . در این منطقه مغازه ای برای خرید وجود نداره ولی شما به راحتی در مسیرتون به این ویلاباغ میتونید مایحتاج تون رو تهیه کنید . در ورودی که باز میشه مسیر درختکاری شده به طول حدودا ۱۵۰ متر شما را به محوطه ورودی ساختمان میرسونه . در اطراف تون ۱۰۰۰۰ متر باغ از درختان مختلف سرسبز قرار گرفته و ازین نظر این ویلا باغ گرگان رو ممتاز کرده . محوطه باز و ورودی درخت کاری شده که با سنگ پوشش داده شده به راحتی برای همه خودروها قابل عبور و به اندازه کافی جا برای پارک خودرو‌ها وجود دارد . در کنار حیاط انواع وسایل بازی کودکان مثل سرسره و تاب قرار گرفته . ساختمان به صورت ۲ طبقه با نمای سبز رنگ دیده میشه که در طبقه پایین فقط میز پینگ پنگ قرار گرفته که به صورت سرپوشیده همیشه برای تفریح امادست . در طبقه بالا یک ساختمان ۳ خوابه ۱۸۰ متری با معماری کمی قدیمی قرار گرفته ولی با رسیدگی منظم و نظافت دایمی کم وکاستی نداره . چشم انداز اتاق خواب‌ها که به روی باغ بزرگ اطرافش باز میشه بسیار لذت بخشه . داشتن ۳ اتاق خواب که برای سقف ظرفیت ۱۰ نفر پیش بینی شده برای خانواده پر جمعیت بسیار مناسب می‌باشد . مبلمان وتخت خواب به اندازه کافی در هر قسمتی در نظر گرفته شده و برای تابستان که هوا گرمتر میشه کولر گازی و برای زمستان‌های برفی گرگان , وجود لوله کشی گاز شهری بسیار کمک به رفاه هر چه بشتر شما میکنه . وجود سرویس ایرانی و فرنگی هم برای هر سن و سالی در نظر گرفته شده . دیوار‌های غربی این ویلا باغ گرگان در مجاورت جنگل‌های انبوهی قرار گرفته که بسیار چشم نواز خواهد بود . به دلیل دنج بودن و سکوت منطقه و جنگل هایی که در اطراف این منطقه قرار گرفته , شاید رفت و امد در یک مسیر فرعی و اقامت در محیطی به فاصله ۸ دقیقه از شهر , چندان خوشایند نباشه ولی برای اون هایی که به دنبال سکوت جنگل هستند گزینه عالی می‌باشد . هرروز صبح میتونید با کمی پیاده روی خودتون رو به جنگل برسونید و اگه اهلش باشید مسیر رودخانه رو ادامه بدید و مناظر شگفت انگیزی رو خواهید دید.جنگل هایی که کمتر برای گردشگران شناخته شده هستند و شما به تنهایی میتونید با صدای پرندگان همسفر جاده‌های باریک منطقه بشید . البته اگه تجربه جنگل پیمایی ندارید خیلی دور نشید و حتما در روشنایی روز اقدام به پیاده روی کنید . در هنگام غروب و تاریکی هوا از صدای گله‌های بزرگ شغال نترسید که این حیوانات کوچک بی ازار هستند وهمیشه در مناطق جنگلی بکر حضور دارند . خلاصه که این ویلا باغ گرگان برای اهلش بسیار لذت بخش و برای کسانی که به چهارچوب بسته خانه‌های شهری عادت دارند خیلی دلچسب نیسته .

بهرحال سعی کنید ازتک تک لحظاتتون در این باغ لذت ببرید که با بارش باران رنگ سبز جنگل و بوی خاک باران خورده در هر جایی برای شما تکرار نخواهد شد.

جهت دیدن مشخصات و امکانات و رزرو ویلا در ناهارخوران و زیارت گرگان و سوییت در استان گلستان به صفحه ویلاهای سایت گرگان تماشا هم سری بزنید.
http://www.gorgantamasha.ir/Default/Categories/1
ویلا باغ در گرگان
ویلا باغ در گرگان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]