برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

ایتالیا یکی از پرطرفدار ترین مقصد های توریستی در جهان است که بسیاری از گردشگران به علت زیبایی و تمدن این کشور به آن سفر می کنند. ایتالیا و یونان را می توان بنیان گذاران تمدن غرب نامید. این دو کشور بیشترین آثار باستانی و تاریخی را در سازمان میراث جهانی یونسکو دارا هستند .

کشور ایتالیا به غذاهای لذیذ و متنوع ، برندهای مد، خودروهای با کیفیت ، مردمان بافرهنگ، مناظر و جاذبه های گردشگری بی نظیر معروف است.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

نقاط تاریخی و باستانی در تمام ایتالیا وجود دارد اگر میخواهید بدانید یک برنامه سفری ایده آل و دیدن مهم ترین جاهای ایتالیا به چه ترتیب است با ما همراه باشید و اگر مایلید در هر زمان به ایتالیا سفر کنید می توانید برای اخذ ویزای شینگن تضمینی با آژانس مسافرتی کارینا پرواز در تماس باشید .

تیم کاریناپرواز علاوه بر اخذ ویزای تضمینی اروپا، در زمینه های وقت سفارت، روزرو هتل ، روزرو پرواز ، بیمه مسافرتی و تمامی خدمات لازم برای سفر به ایتالیا با تیمی با تجربه پاسخگوی شما خواهد بود.

ایتالیا از جمله مقصد های رویایی است که هر کس در زندگی اش دوست دارد سفر به آن را یک بار تجربه کند. اولین سوالی که باید به آن پیش از سفر پاسخ دهید این است چه نوع سفری می خواهید داشته باشد و نوع سفر خود را مشخص کنید. اینکه آیا میخواهید با پای پیاده مکان های تاریخی را از نظر بگذرانید یا اینکه تنها میخواهید در ساحل های زیبا و آرامش بخش چند روزی را به استراحت بپردازید؟ یا حتی شاید بخواهید در فضای شهری پیشرفته، گردش در شهر و تجربه یک خرید بسیار عالی و میل غذا در رستوران های 5 ستاره را در برنامه خود داشته باشید.

ایتالیا از جمله کشورهایی است که تمام این گزینه ها را در اختیارتان میگذارد.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

شروع با "ونیز":

این شهر که در قسمت شمالی ایتالیا قرار دارد بهترین گزینه برای شروع سفرتان محسوب می شود چرا که میتوانید از شمال کشور شروع کرده و با حرکت به سمت قسمت های جنوبی تر تمام شهرهای مهم و بزرگ کشور را پشت سر بگذارید.

خود شهر ونیز از جمله زیباترین شهر های نه تنها فقط ایتالیا، بلکه جهان محسوب میشود و سالانه هزاران توریست را به سمت خود جذب می کند. راه رفتن بر روی خیابان های سنگ فرش شده و گردش در کانال های آبی ونیز با تاکسی های آبی یا گوندولاهای معروف از جمله های فعالیت هایی است حتما باید در این شهر تجربه کنید. همچنین اقامت در هتل های بر روی آب این شهر اولین خوشه های زیبایی ایتالیا را برای شما نمایان می کند.

دیگر فعالیت ها در "ونیز":

یکی از بهترین کارهایی که می توانید در ونیز انجام دهید بسیار ساده است. تنها قدم زدن و چرخیدن در خیابان های زیبا و مارپیچ ونیز.

شما ممکن است در این شهر به سادگی گم شوید و این اصلا چیز بدی نیست! با قدم زدن در خیابان های باریک و به هم پیوسته، شما جذابیت دیگری از این شهر را جدای از نقاط توریستی و شلوغ می یابید. اگر یک منظره یونیک از شهر میخواهید، به "کامپانیله دی سان مارکو" رفته و از پله های برج ناقوس در مرکز میدان سان مارکو بالا بروید. در بالای این برج منظره ی جذابی از شهر میابید که کاملا مناسب استوری های اینستا می باشد.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

پیش به سوی "فلورنس"

وسایل خود را جمع کرده و پس از اقامت در ونیز با یک قطار سریع السیر بین شهری به فلورنس بروید. پس از دو ساعت به مقصد میرسید. این قطار ها بزرگ و راحت و مجهز به وای فای و پریز برق هستند، پس شما میتوانید به راحتی تمام عکس های خود را آپلود کنید.

انواع خوراکی ها نیز در کافه این قطار قابل دسترسی هستند. این قطار های سریع السیر از قطار های معمولی گران تر هستند ولی کم کردن زمان رسیدن به مقصد، کاملا ارزش این هزینه را دارد. مدت زمان سفر با قطار های معمولی، به طور میانگین 5 ساعت است.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

فلورنس: فعالیت ها

همانند ونیز، فلورنس نیز از آن شهر هایی است که می توانید در آن با پای پیاده به گردش بپردازید. روز شما با قدم زدن در خیابان هایی با معماری شگفت انگیز ساختمان های تاریخی و خوردن جلاتو های خوشمزه به سادگی پر می شود.

مکان های نزدیک فلورنس: توسکانی

بسیاری از آژانس های گردشگری تورهای پیاده روی و یا با دوچرخه به همراه راهنما را برای گردش در منطقه توسکان فراهم کرده اند. برای یک تجربه کاملا خاص توری وجود دارد که شما با اسب تاکستان های مخصوص و باغ های زیتون منطقه "چیانتی" را گردش می کنید. برای این تور شما با اتوبوس یا مینی ون فاصله ای 45 دقیقه ای از مرکز فلورنس را طی کرده و به مقصد می رسید.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

مکان های نزدیک فلورنس: چینکوئه تِرره

اگه شما دوستی داشته باشید که به ایتالیا سفر کرده باشد، حتما متوجه می شوید که او عکسی در کنار ساختمان هایی کوچک و رنگارنگ بالای صخره که رو به دریاست، دارد. چینکوئه ترره(که به معنی 5 سرزمین است) 5 روستای کوچک در ریوایر ایتالیا را در بر میگیرد و منطقه ای است که هنگام سفر به ایتالیا حتما باید به آن سر بزنید.

عموما گردشگران به همراه راهنمای تور خود تمام این 5 ناحیه را در بالای صخره ها پشت سر میگذارند و از منظره های شگفت انگیز آن همانطور که در هر جزیره توقف می کنند، لذت می برند.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

مکان های نزدیک فلورنس: پیزا

یکی از معروف ترین جاهای نزدیک فلورنس، مسلما بازدید از مکانی است که بیشترین عکس ها از سفر ایتالیا در کنار آن گرفته می شود. با سفر کوتاه یک ساعته با قطارهایی که هر 15 تا 30 دقیقه از فلورنس حرکت میکنند شما می توانید خود را به "برج پیزا" برسانید.

بر خلاف چینکوئه ترره، این سفر کوتاه کاملا بدون راهنما و تور قابل انجام است. کافی است زمانی که از قطار پیاده شدید، پیاده یا با اوتوبوس خود را به این برج کج برسانید و عکس های معروف هل دادن برج را بگیرید.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

ترک فلورنس به سمت "رُم":

پس از طی کردن مسافت 3 ساعته با قطار، به شهر تاریخی "رُم" می رسید. باید بدانید که کل شهر رُم جزو "میراث جهانی یونسکو" محسوب می شود و هنر و بناهای تاریخی آن بیش از هر جای دیگر جهان است.

اگر معماری و تاریخ کافی نیستند تا شما را به رم جذب کنند باید بگوییم که این شهر به غذاهای خوشمزه اش معروف است و بسیاری از دستورهای غذای آن در خارج از این منطقه نیز معروف هستند. پس وقت بگذارید و از این شهر زیبا با حوصله دیدن کنید.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

رُم: فعالیت ها

گذر کردن از بین بناهای تاریخی این شهر 2000 ساله مسلما جذابیت خودش را دارد.

مثل دیگر شهرهای ایتالیا، رم نیز دارای تاریخ و فرهنگی بسیار غنی است و پیاده گردش کردن در آن لذت بخش است.

سفر به رم بدون بازدید از آمفی تئاتر تاریخی و معروف شهر، پلکان اسپانیایی و فواره تروی کامل نمی شود. ولی اگر به دنبال بازدید از مکان های بیشتری هستید میتوانید یک سر به "هرم 2000 ساله سِستیوس" در مرکز شهر بزنید. این هرم در دوران امپراطوری رم به منظور ترکیب آثار مصری با فرهنگ رم ساخته شد.

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

سورنتو

کمتر جایی را میتوانید پیدا کنید که به زیبایی سواحل آمالفی ایتالیا باشد. اقامت در روستاهای صخره ای در کنار دریای مرجانی و انجام دادن بهترین فعالیت های آبی در این آب های زیبا از جمله جذابیت های این سواحل است. بهترین روش برای گردش در این سواحل این است که در سورنتو اقامت کرده و از طریق سفر های یک روزه به جاهای دیگر نیز سفر کنید. برای رفتن به سورنتو باید ابتدا از رم با قطار به ناپِل و از آن جا به به سمت مقصد خود بروید. سورنتو یک شهر پر از باغ های لیمو و زیتون است که اطراف آن را کوه ها و دریای مدیترانه ر بر گرفته است.

اگر قصد سفر به ایتالیا و دیدن این کشور زیبا را دارید و نیاز به ویزا شینگن فوری دارید از سایت کارینا پرواز دیدن کیند.

منبع : سایت کارینا پرواز

برنامه سفر دیدنی‌های کشور ایتالیا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]