معرفی بهترین مکان‌های گردشگری در تور دبی نوروز 99

معرفی بهترین مکان‌های گردشگری در تور دبی نوروز 99

نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای سفر کردن است؛ چرا که هم زمان تعطیلات طولانی است و هم در اکثر شهرها و کشور ها هوا رو به گرمی می رود. همین موضوع باعث می شود حجم سفرهای نوروزی افزایش یابد و مردم از مدت ها قبل برای سفر برنامه ریزی کنند چون با نزدیک شدن عید اغلب بلیط ها به فروش رفته است و هتل ها کمتر اتاق خالی دارند. اهمیت زمان بندی برای سفر نوروز در مقاصد خارجی بیشتر است. به هر حال زمانی که به کشوری خارجی سفر می کنید نا خواسته با الزاماتی مانند ویزا و پاسپورت و ... مواجه می شوید که در شرایطی ممکن است پروسه های زمان بری باشند. بهترین راه برای سفرهای نوروزی خصوصا سفرهای خارجی انتخاب تور های مسافرتی است. تورهایی که توسط آژانس های معتبر ارائه می شوند و خدمات کاملی ارائه می دهند. برای اطلاع بیشتر می توانید تورهای نوروز رادین گشت را بررسی کنید که سال هاست در این زمینه فعالیت دارد. این تورها برای شهرها و کشورهای مختلف برنامه ریزی شده و در تمام آن ها هزینه حمل ونقل، هتل، ترانسفر و گشت شهری لحاظ شده است. به علاوه تورهای مسافرتی شامل بیمه سفر نیز می شوند که اهمیت آن در سفرهای خارجی بیشتر است. با انتخاب این مدل سفر کردن دیگر هیج دغدغه ای نخواهید داشت و تنها باید برای گرفتن پاسپورت اقدام نمایید. حتی اخذ ویزا برای کشورهایی که مصاحبه ندارند نیز آژانس ها انجام می دهند.

معرفی بهترین مکان‌های گردشگری در تور دبی نوروز 99 نوروز در دبی

طبیعتا مانند سال های متمادی در بین مقاصد خارجی تور نوروز 99، دبی یکی از محبوب ترین ها است. این شهر که در کشوری با آب و هوای گرم قرار دارد، از اواخر پاییز تا اوایل بهار پذیرای بیشترین حجم گردشگر است. درست در این زمان که اغلب کشورها هوای سرد و بارانی دارند، هوای دبی بسیار مطبوع است. به همین دلیل در نوروز قطعا هوا گرم و آفتابی است و همین نیز دلیل خوبی است تا استقبال بیشتری از تور دبی شود. این روند تقریبا هر سال پابرجاست و با افزایش سفرهای نوروزی و باالطبع افزایش سفرهای خارجی، سهم دبی نیز از گردشگران خصوصا گردشگران ایرانی بیشتر می شود. سال جدید نیز احتمالا دبی در بین تورهای برگزیده گردشگران قرار می گیرد و ظرفیت آن زودتر از مقاصد دیگر پر می شود و از آنجایی که سفر به آن نیاز به ویزا دارد، باید به موقع اقدام نمایید تا بتوانید تعطیلات را در دبی سپری کنید.

معرفی بهترین مکان‌های گردشگری در تور دبی نوروز 99 نوروز در دبی

مهم ترین مقاصد گردشگری در تور دبی

اگر به دبی سفر نکرده باشید و تنها اطلاعات اندکی در درباره این شهر داشته باشید، احتمالا تصور می کنید دبی تنها شهری با ساختمان های بلند و سر به فلک کشیده است و احتمالا تنها جاذبه هایش هتل ها و رستوران های لوکسش هستند. این واقعیت که دبی از نظر آب و هوایی در منطقه گرم و بیابانی قرار دارد و از این جهت طبیعت سرسبزی در آن دیده نمی شود قابل کتمان نیست اما چیزی که در مورد دبی وجود دارد این که جاذبه ها و دیدنی های شهر به قدری هستند که قطعا در سفری چند روزه فرصت نمی کنید تمام آن ها را ببینید. از طرفی بسیاری از بناهای دبی در دنیا بی نظیر هستند و عنوان برترین را در جهان کسب کرده اند و همین هم لذت سفر به این شهر را بیشتر می کند. در نهایت اگر تور دبی نوروز را انتخاب کنید خواهید دید که تعریف و تمجید ها از این شهر بی دلیل نیست و زیبایی آن شما را نیز مجذوب خود می کند.

معرفی بهترین مکان‌های گردشگری در تور دبی نوروز 99 نوروز در دبی

باغ میراکل گاردن

همه از ساختمان های بلند و مدرن این شهر خبر داریم اما شاید کمتر کسی بداند که یکی از زیباترین پارک های گل دنیا در دبی قرار دارد. پارکی که بزرگ ترین گل آرایی جهان را در خود جای داده است. در گشت و گذار داخل پارک با سازه های غول پیکر پوشیده شده از گل رو به رو می شوید که با مهارت خاص تزئین شده اند. چیزی که شاید در دل کویر بعید به نظر برسد اما زیبایی و تنوع گل های آن شهرت جهانی دارد.

پیست اسکی دبی

این موضوع نیز قطعا تعجب برانگیز است که بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در دبی باشد. با این حال واقعیت دارد و کسانی که طرفدار ورزش های زمستانی هستند می توانند ساعت ها در این مجموعه وقت بگذرانند.

سافاری

خب قاعدتا یکی از زیبایی های دبی صحرای آن است که امروز جدای از زیبایی اش محلی برای تفریح و سرگرمی نیز هست. در صحرای دبی می توانید با موتور و یا ماشین روی شن ها حرکت کنید و هیجان بی نظیری را تجربه کنید و همین طور اسکی روی شن از دیگر تفریحات این صحرا است. در کل صحرای دبی نیز جایی است که اجازه می دهد زیبایی، لذت و هیجان را در دل کویر تجربه کنید.

دهکده جهانی

یکی از زیباترین بناهای دبی دهکده جهانی آن است. مکانی که مانند شهرکی به نظر می رسد و در آن غرفه های متعددی از کشورهای جهان وجود دارد که مشغول به فروش سوغاتی و صنایع دستی خود هستند اما قسمت جالب ماجرا چیز دیگری است. آن هم این است که هر کدام از غرفه ها سازه ای به شکل نماد کشورشان دارند، مثلا غرفه نمای غرفه فرانسه برج ایفل است.

این ها تنها بخشی از جاذبه های دبی بود؛ محله قدیمی دبی، پارک های آبی، موزه شهر، قاب دبی، برج الخلیفه، برج العرب، سواحل تفریحی و دیدنی دبی، مساجد زیبای شهر، پارک گلدن گلو، بازار محلی، مراکز خرید و ... بسیاری دیگر از دیدنی ها و تفریحات دبی هستند که قطعا فرصت بازدید از همه آن ها را پیدا نمی کنید. تمام این دیدنی ها و تفریحات در کنار خدمات لوکس و بی نظیری که در این شهر ارائه می شود تور دبی را برای گردشگران تمام دنیا جذاب و منحصر به فرد کرده است.

معرفی بهترین مکان‌های گردشگری در تور دبی نوروز 99

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]