بوم گردی خالدنبی

بوم گردی خالدنبی

وعده‌های غذایی اقامتگاه شامل چکدرمه , بورک , مانتی , چلو قیمه با گوشت گوسفندی و جوجه کباب و ... می‌باشد .

اقامتگاه بوم گردی خالد نبی که در روستای گچی سو و در نزدیگی گورستان معروف و تاریخی خالد نبی قرار گرفته است از بهترین گزینه‌های اقامت در مسیر بازدید از خالدنبی می‌باشد. دور تا دور اقامتگاه را دشت‌های سرسبز و کوه‌های کوتاه بلند منحصر به فرد منطقه خالد نبی احاطه کرده است . اقامتگاهی تاریخی با سبک خانه‌های امروزی و تاریخی ترکمنی به صورت ترکمنی که لذت تجربه زندگی ترکمن‌ها را از نزدیک به شما می‌چشاند.در این اقامتگاه انواع غذاهای با کیفیت ترکمنی هم چون چکدرمه سرو میگردد . هم چنین در هنگام شب میتوانید به صدای موسیقی اصیل ترکمن گوش دهید . در بیرون و در کنار دشت‌های سرسبز میتوانید سوار بر اسب‌ها و با پوششی از لباس ترکمن در میان دشت‌های خالد نبی عکسی به یادگاری بگیرید. در این اقامتگاه بوم گردی شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود بوم کلبه یا الاچیق ترکمنی یا سوییت‌ها را جهت اقامت انتخاب نمایید.

هم چنین امکان رزرو این اقامتگاه برای تورهای طبیعت گردی وجود دارد و می‌توانید با قیمت مناسب فولبرد از خدمات کامل اقامت و صبحانه ناهار شام بهره مند شوید.

جهت خواندن اطلاعات بیشتر می‌توانید صفحه گورستان تاریخی خالد نبی را مطالعه نمایید .

بهترین زمان برای بازدید از منطقه خالدنبی در فصل بهارمی باشد که در این فصل همه جا غرق در گل شقایق و چمن است و از زیباترین و خاص‌ترین منظره‌های ایران را رقم خواهد زد. در فصل تابستان کلیه زمین‌های کشاورزی طلایی رنگ شده و منظره‌های منطقه تغییر اساسی خواهد یافت که به نوع خود زیباست.

http://www.gorgantamasha.ir/Default/Place/735
بوم گردی خالدنبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]